100 722_HPUSZCZELNIENIE, KOŁNIERZ PRZEWODU CIECZY CHŁODZĄCEJ
16
Mag. główny2
0
0
Materiał | EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk) |
Strona zabudowy | po stronie silnika |
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 50 |
Grubość [mm] | 3,15 |
Kształt | kształt O |
Powierzchnia | spęczniony |
102 409_HPPRZEKAŹNIK WIELOFUNKCYJNY
102 744_HPMOCOWANIE, POMPA PALIWOWA
Passat -97, Golf 2, LT -96
Mag. główny1
0
0
Szerokość [mm] | 19 |
Wymiar gwintu | M 6 x 1 |
Wysokość 1 [mm] | 40 |
Wysokość 2 [mm] | 15 |
Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
102 956_HPKLAKSON
510Hz
Mag. główny0
0
0
Klakson | Trąbka sygnałowa |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie robocze [V] | 12 |
Liczba zestyków | 2 |
Ton sygnałowy | Sygnał wysoki |
Zakres częstotliwości [Hz] | 510 |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
Informacja uzupełniająca | z materiałem mocującym |
103 131_HPPRZEKAŹNIK SYSTEMU OSTRZEGAWCZEGO
4x21W
Mag. główny2
0
0
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Moc znamionowa [W] | 4 x 21 |
Funkcja przekaźnika | Kierunkowskaz |
Funkcja przekaźnika | Kontrolka kierunkowskazów przyczepy |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów bez wyposażenia do holowania przyczepy |
103 173_HPPOMPKA SPRYSKIWACZA
POLO 94-96,GOLF 91-97,PASSAT 91-96,SEAT IBIZA
Mag. główny0
0
0
Typ pompy | Pompa dwustopniowa |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
Tryb pracy | elektryczny |
Liczba zestyków | 2 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
104 474_HPPIERŚCIEŃ USZCZELNIAJĄCY, KOREK SPUSTOWY OLEJU
Mag. główny>5
0
0
Materiał | Miedź |
średnica zewnętrzna [mm] | 20 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 14 |
Grubość [mm] | 1,5 |
Kształt | Wersja A |
DIN / ISO | 7603 |
104 529_HPPIERŚCIEŃ USZCZELNIAJĄCY, PRZEŁĄCZNIK TERMICZNY
2
104 538_HPPRZEWÓD PALIWOWY ELASTYCZNY
UWAGA SPRZEDAJEMY TYLKO CAúE ROLKI (10m)
Mag. główny0
0
0
Rodzaj połączenia | Rolka |
Średnica [mm] | 3,5 |
Długość [m] | 10 |
DIN / ISO | 73379-2 |
Materiał | Guma z wkładem tekstylnym |
Materiał | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
107 319_HPSPRĘŻYNA ZABEZPIECZAJĄCA, ZATYCZKA KOŁNIERZA PŁ. CHŁODZĄCEGO
UNIWERSALNA
Mag. główny0
0
0
dla średnicy [mm] | 20 |
Materiał | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) |
107 819_HPPOMPKA SPRYSKIWACZA
(2-stykowa) A3,A6,GOLF 4,PASSAT 96- A-KLASA, W210
Mag. główny0
0
0
Typ pompy | Pompa dwustopniowa |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
Tryb pracy | elektryczny |
Liczba zestyków | 2 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
108 836_HPDRĄŻEK ZMIANY BIEGÓW
GOLF 4, A3, TOLEDO 98-, OCTAVIA
109 642_HPDŹWIGNIA WYSPRZĘGLIKA, SPRZĘGŁO
A3, TT, Golf 4, T4, Touran, Caddy III
Mag. główny1
0
0
Materiał | blacha stalowa |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze sprężyną |
109 644_HPSWORZEŃ KULOWY, STEROWANIE SPRZĘGŁEM
Sworzeń kulowy łapy sprzęgła AUDI A1, A2, A3, Q2, TT; SEAT ALTEA, ALTEA XL, AROSA, ATECA, CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, IBIZA III, IBIZA IV, IBIZA IV ST, LEON, LEON ST, MII 1.0-2.8 02.88-
109 764_HPDYSZA PŁYNU SPRYSKIWACZA, SPRYSKIWACZ SZYBY CZOŁOWEJ
POLO, LUPO, AROSA, T5, PASSAT 96-, GOLF 4
Mag. główny4
0
0
Wykonanie dysz spryskiwacza | nieogrzewany |
Strona zabudowy | Pokrywa komory silnika |
Strona zabudowy | z obu stron |
Kolor | czarny |
Wykonanie dysz spryskiwacza | dysza pojedyncza |
Materiał | POM (Polyoxymethylen) |
Informacja uzupełniająca | dla oczyszczania szyby czołowej |
111 072_HPKLAKSON
Mag. główny2
0
0
Klakson | Trąbka sygnałowa |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie robocze [V] | 12 |
Liczba zestyków | 2 |
Ton sygnałowy | Sygnał wysoki |
Zakres częstotliwości [Hz] | 510 |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Informacja uzupełniająca | z materiałem mocującym |
304 784_HPKOREK SPUSTOWY OLEJU, MISKA OLEJOWA
720 299_HPPOMPKA SPRYSKIWACZA
643475
Mag. główny1
0
0
Typ pompy | Pompa dwustopniowa |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
Tryb pracy | elektryczny |
Liczba zestyków | 2 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
721 269_HPDRĄŻEK ZMIANY BIEGÓW
d-ug. 138mm - 153mm, 206
Mag. główny2
0
0
Rodzaj skrzyni biegów | dla manualnej skrzyni biegów |
nastawny | nie nastawny |
Długość [mm] | 140 |
Kształt trzonka | prosty |