do mocowania zacisków hamulcowych Mercedes Benz MK-klasa rok 2011 typ 166
00| wykonanie krótkie | |
| Tryb pracy | manualny (obsługa ręczna) |
| Kształt | rowkowany |
| Ciężar netto [kg] | 0,09 |
| Średnica [mm] | 19 |
| Rozmiar klucza 1 [mm] | 11 |
| Długość 1 [mm] | 60 |
| Długość 2 [mm] | 87,5 |
| Powierzchnia | pokryte azotkiem tytanu (Tin) |
| DIN / ISO | DIN 7422 |
| Strona napędu (profil) | Czworokąt |
| Wymiary czworokąta napędowego [mm (cal)] | 10 (3/8") |
| Strona odbiornika napędu (profil) | Sześciokąt wewnętrzny |
| Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt wewnętrzny |
HAZET Klucz nasadowy trzpieniowy 8801-11 ∙ Zabierakkwadratowy drążony 3/8 cala (10 mm) ∙ Profil z gniazdemsześciokątnym ∙ Rozmiar klucza 11 mmZastosowanie:Do połączeń śrubowych zacisków w hamulcach tarczowychw pojazdachMERCEDES-BENZ klasa ML, typ 166, rok prod. 2011 →FORD Mondeo rok prod. 2014 →, C-Max, S-Max i Galaxy rokprod. 2015 →Kontrolowane dociąganie połączenia śrubowego z użyciemklucza dynamometrycznego, np. HAZET 6110-1CT•Wersja krótka•Radełkowany•Powierzchnia: z powłoką TIN•DIN 7422•Made in Germany•Napęd: Zabierak kwadratowy drążony 3/8 cala (10 mm)•Końcówka: Profil z gniazdem sześciokątnym•Rozmiar klucza: 11 mm•Wymiary: 87.5 mm•Długość I1: 60 mm•Masa netto (kg): 0.09 kg•Do obsługi ręcznejDlaczego powłoka TIN (azotek tytanu)?•A special coating process for extremely hard TiN coatingguarantees high adhesive strength and wear resistance ofthe coating•Particularly suitable for continuous load, e. g. forindustrial applications in industry and trade•Higher wear protection guarantees a longer lifetime•Perfect fitting accuracy due to optimum coating thickness•Optimised corrosion protection