16+_BOSSWIECA BOSCH 16 WR9D+ W9DC W9DCO WR9DC W9DC W9DCO WR9DC
W9DC W9DCO WR9DC

Mag. główny4
BPR5ES_NGKŚWIECA ZAPŁONOWA 7422(!)
7422
Mag. główny4
00| Rozmiar klucza | 20,8 mm |
| Wymiar gwintu | M14 x 1,25 |
| Długość gwintu [mm] | 19,0 |
| Świeca zapłonowa | odkręcane złącze SAE |
| Świeca zapłonowa | Elektroda środkowa niklowa |
| Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
| Świeca zapłonowa | odkłócony, 5 kOhm |
| Świeca zapłonowa | z płaskim gniazdem uszczelki |
| Położenie elektrod [mm] | 3,0 |
V-LINE 6_NGKŚWIECA ISKR. BPR5E KPL.4SZT V-LINE 6 V-LINE 6 7281 (!)
7281
Mag. główny3,3
00| Rozmiar klucza | 20,8 mm |
| Wymiar gwintu | M14 x 1,25 |
| Długość gwintu [mm] | 19,0 |
| Świeca zapłonowa | odkręcane złącze SAE |
| Świeca zapłonowa | Elektroda środkowa niklowa |
| Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
| Świeca zapłonowa | odkłócony, 5 kOhm |
| Świeca zapłonowa | z płaskim gniazdem uszczelki |
| Położenie elektrod [mm] | 3,0 |
DG-171_DENŚWIECA ŻAROWA OPEL/FIAT
AGILA, ASTRA H, CORSA C 1,3CDTI, PUNTO, PANDA, IDEA 1,3JTD
Mag. główny0
00| Napięcie [V] | 11 |
| Informacja uzupełniająca | bez nakrętki |
| Wymiar gwintu | M8x1.0 |
| artykuł alternatywny | - |
| dla numeru OE | 46796050 |
| Technika połączeń | Pin |
| Rozmiar klucza | 8 |
| Wersja | Double coil |
| Długość całkowita [mm] | 119 |
| Masa [g] | 21,9 |
| Moment dokręcenia od [Nm] | 8 |
| Moment dokręcenia do [Nm] | 10 |
W16EPRU_DENŚWIECA ISKR. FORD,OPEL (!)
Mag. główny3
00| Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
| Świeca zapłonowa | Elektroda środkowa niklowa |
| Odstęp elektrod [mm] | 0,8 |
| Wymiar gwintu | M14x1.25 |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| Średnica [mm] | 14 |
| dla numeru OE | 7700500048 |
| Technika połączeń | Removable SAE |
| Rozmiar klucza | 20.6 mm |
| Moment dokręcenia [Nm] | 22 |
| Masa [g] | 56 |
| Ciężar brutto [g] | 59 |
| artykuł alternatywny | W16TT |
W16TT_DENŚWIECA ZAPŁONOWA (!)
Chevrolet (Daewoo) Matiz, Vauxhall Astra , można stosować w zamian za : V-LINE : 6,8,9,15,21,22
Mag. główny>5
00| Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
| Świeca zapłonowa | Elektroda środkowa niklowa |
| Odstęp elektrod [mm] | 0,8 |
| Wymiar gwintu | M14x1.25 |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| Średnica [mm] | 14 |
| dla numeru OE | 1WT118110 |
| Technika połączeń | Crimped SAE |
| Rozmiar klucza | 20.6 mm |
| Moment dokręcenia [Nm] | 22 |
| Masa [g] | 58 |
| Ciężar brutto [g] | 61 |
| artykuł alternatywny | IW16TT, IW16 |
BPR5E_NGKŚWIECA ISKR. (V-LINE 6) BPR5E
7075
Mag. główny0
00| Rozmiar klucza | 20,8 mm |
| Wymiar gwintu | M14 x 1,25 |
| Długość gwintu [mm] | 19,0 |
| Świeca zapłonowa | odkręcane złącze SAE |
| Świeca zapłonowa | Elektroda środkowa niklowa |
| Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
| Świeca zapłonowa | odkłócony, 5 kOhm |
| Świeca zapłonowa | z płaskim gniazdem uszczelki |
| Położenie elektrod [mm] | 3,0 |
BPR5EIX_NGKŚWIECA ISKR. BMW,HONDA,MAZDA,OPEL BPR5EIX
Mag. główny0
0| Rozmiar klucza | 20,8 mm |
| Wymiar gwintu | M14 x 1,25 |
| Długość gwintu [mm] | 19,0 |
| Świeca zapłonowa | odkręcane złącze SAE |
| Świeca zapłonowa | Elektroda środkowa irydowa |
| Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
| Świeca zapłonowa | odkłócony, 5 kOhm |
| Świeca zapłonowa | z płaskim gniazdem uszczelki |
| Położenie elektrod [mm] | 3,0 |