0120468036_BOSALTERNATOR N1 (R) 14V 40/115A
N1 (R) 14V 40/115A
Mag. główny0
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 115 |
Rodzaj mocowania | Pojedyncza dźwignia obrotowa |
Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielofunkcyjnym |
Liczba rowków | 5 |
Ø koła pasowego [mm] | 59 |
Długość [mm] | 168 |
zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
130958_CAGREGULATOR NAPIĘCIA
Mag. główny0
132980_CAGREGULATOR NAPIĘCIA
Mag. główny0
140081_CAGŁOŻYSKO
Mag. główny0
5DR 004 241-131_HELREGULATOR NAPIĘCIA 14V
(BOSCH) AUDI VW BMW FIAT DB (średnica piescienia ślizgowego alternatora 28mm)
Mag. główny0
0
0
Ograniczenia producenta | Bosch |
Napięcie [V] | 12 |
Napięcie robocze [V] | 14,1 |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
LRA01802_LCEALTERNATOR 12V, kaucja: 418,20zł
115A SAAB
Mag. główny0
0
Prąd ładowania alternatora [A] | 115 |
Wykonanie sieci pokładowej | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną |
Napięcie [V] | 12 |
Ø koła pasowego [mm] | 58 |
Liczba żeber | 5 |
Zacisk | M8 |
ID wykonania wtyczki | 0230 |
Średnica otworu 1 [mm] | 11 |
Ciężar netto [kg] | 6,6 |