0120468045_BOSALTERNATOR N1 (-) 14V 40/115A
N1 (-) 14V 40/115A
Mag. główny0
| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 115 |
| Rodzaj mocowania | Pojedyncza dźwignia obrotowa |
| Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
| Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Długość [mm] | 168 |
| zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
| Koła pasowe | bez koła pasowego |
130958_CAGREGULATOR NAPIĘCIA

Mag. główny0
132980_CAGREGULATOR NAPIĘCIA

Mag. główny0
140081_CAGŁOŻYSKO

Mag. główny0
5DR 004 241-131_HELREGULATOR NAPIĘCIA 14V
(BOSCH) AUDI VW BMW FIAT DB (średnica piescienia ślizgowego alternatora 28mm)
Mag. główny0
00| Ograniczenia producenta | Bosch |
| Napięcie [V] | 12 |
| Napięcie robocze [V] | 14,1 |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
LRA01776_LCEALTERNATOR 12V, kaucja: 276,75zł
115A SAAB
Mag. główny0
0| Prąd ładowania alternatora [A] | 115 |
| Wykonanie sieci pokładowej | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną |
| Napięcie [V] | 12 |
| Koła pasowe | bez koła pasowego |
| Zacisk | M8 |
| ID wykonania wtyczki | 0230 |
| Średnica otworu 1 [mm] | 11 |
| Ciężar netto [kg] | 6,2 |