0120469588_BOSALTERNATOR N1 (-) 14V 36/80A
N1 (-) 14V 36/80A
Mag. główny0
| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 80 |
| Rodzaj mocowania | Pojedyncza dźwignia obrotowa |
| Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
| Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Długość [mm] | 163 |
| zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
| Koła pasowe | bez koła pasowego |
131947_CAGWIRNIK, ALTERNATOR

Mag. główny0
132091_CAGSTATOR, ALTERNATOR

Mag. główny0
132980_CAGREGULATOR NAPIĘCIA

Mag. główny0
140081_CAGŁOŻYSKO

Mag. główny0
140116_CAGŁOŻYSKO

Mag. główny0
5DR 004 241-121_HELREGULATOR NAPIĘCIA 14V
(BOSCH) AUDI VW BMW FIAT DB (średnica piescienia ślizgowego alternatora 28mm)
5DR 004 241-131_HELREGULATOR NAPIĘCIA 14V
(BOSCH) AUDI VW BMW FIAT DB (średnica piescienia ślizgowego alternatora 28mm)
Mag. główny0
00| Ograniczenia producenta | Bosch |
| Napięcie [V] | 12 |
| Napięcie robocze [V] | 14,1 |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
LRA00718_LCEALTERNATOR 12V, kaucja: 135,30zł
80A MERCEDES
Mag. główny0
0| Prąd ładowania alternatora [A] | 80 |
| Wykonanie sieci pokładowej | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną |
| Napięcie [V] | 14 |
| Ø koła pasowego [mm] | 53 |
| Liczba żeber | 1 |
| Zacisk | M8 B+ M5 D+ |
| ID wykonania wtyczki | 0230 |
| Średnica otworu 1 [mm] | 10 |
| Ciężar netto [kg] | 5,9 |
436625_VALALTERNATOR
Mag. główny0
| Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 80 |
| Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
| Pozycja / stopień | L 60 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
| Liczba żeber | 1 |
| Ø koła pasowego [mm] | 67 |
| Zacisk | B+ / D+ |
| Ciężar [kg] | 6,11 |