0120469757_BOSALTERNATOR N1 (-) 14V 29/80A
N1 (-) 14V 29/80A

Mag. główny0
| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 80 |
| Rodzaj mocowania | Pojedyncza dźwignia obrotowa |
| Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
| Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Długość [mm] | 163 |
| zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
130958_CAGREGULATOR NAPIĘCIA

Mag. główny0
140081_CAGŁOŻYSKO

Mag. główny0
140116_CAGŁOŻYSKO

Mag. główny0
CAL10054ASALTERNATOR

Mag. główny0
| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 90 |
| Ograniczenia producenta | BOSCH |
| ID wykonania wtyczki | CPA0094 |
| Liczba żeber | 1 |
| Ø koła pasowego [mm] | 70 |
| Zacisk | M8 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym |
| Masa [g] | 6200 |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| Producent | BMW |
5DR 004 241-121_HELREGULATOR NAPIĘCIA 14V
(BOSCH) AUDI VW BMW FIAT DB (średnica piescienia ślizgowego alternatora 28mm)
LRA02603_LCEALTERNATOR 12V BMW, kaucja: 276,75zł
80A, E30, E28
Mag. główny0
0| Prąd ładowania alternatora [A] | 80 |
| Wykonanie sieci pokładowej | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną |
| Napięcie [V] | 12 |
| Ø koła pasowego [mm] | 74 |
| Liczba żeber | 1 |
| Zacisk | M8 |
| ID wykonania wtyczki | 0230 |
| Średnica otworu 1 [mm] | 8 |
| Ciężar netto [kg] | 5,96 |
436134_VALALTERNATOR
Mag. główny0
| Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 95 |
| Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
| Pozycja / stopień | L 60 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
| Liczba żeber | 1 |
| Ø koła pasowego [mm] | 66 |
| Zacisk | B+ / D+ |
| Ciężar [kg] | 6,08 |