0120488265_BOSALTERNATOR K1 (R) 14V 23/55A
K1 (R) 14V 23/55A

Mag. główny0
| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 55 |
| Rodzaj mocowania | Pojedyncza dźwignia obrotowa |
| Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Koła pasowe | z kołem pasowym |
| Liczba rowków | 1 |
| Ø koła pasowego [mm] | 65 |
| Długość [mm] | 160,5 |
| zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
130101_CAGSTATOR, ALTERNATOR

Mag. główny0
130958_CAGREGULATOR NAPIĘCIA

Mag. główny0
131193_CAGKOŁO PASOWE, ALTERNATOR

Mag. główny0
131196_CAGKOŁO PASOWE, ALTERNATOR

Mag. główny0
140081_CAGŁOŻYSKO

Mag. główny0
140087_CAGŁOŻYSKO

Mag. główny0
A0689S_ASPALTERNATOR
Mag. główny0
| Koła pasowe | z kołem pasowym |
| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 55 |
| dla numeru OE | 0120489382 |
| Jakość | STANDARD LINE |
| Nowa część bez kaucji |
CAL10182ASALTERNATOR

Mag. główny0
| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 55 |
| Ograniczenia producenta | BOSCH |
| ID wykonania wtyczki | CPA0094 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem |
| Liczba otworów gwintowanych | 1 |
| Liczba otworów do mocowania | 3 |
| Producent | VW |
5DR 004 241-121_HELREGULATOR NAPIĘCIA 14V
(BOSCH) AUDI VW BMW FIAT DB (średnica piescienia ślizgowego alternatora 28mm)
LRA00562_LCEALTERNATOR 12V, kaucja: 184,50zł
55A seat Ibiza II 1.0/1.3 (6K), Golf II 1.0/1.3 (1G), Jetta II 1.3 (19E), Polo 1.0/1.3 (86C)
Mag. główny0
0| Prąd ładowania alternatora [A] | 55 |
| Wykonanie sieci pokładowej | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną |
| Napięcie [V] | 14 |
| Ø koła pasowego [mm] | 48 |
| Liczba żeber | 1 |
| Zacisk | M8 B+ M5 D+ |
| ID wykonania wtyczki | 0230 |
| Średnica otworu 1 [mm] | 10 |
| Ciężar netto [kg] | 4,6 |