0120489030_BOSALTERNATOR K1(-)14V 23/65A
K1(-)14V 23/65A
Mag. główny0
| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 65 |
| Rodzaj mocowania | Pojedyncza dźwignia obrotowa |
| Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
| Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Długość [mm] | 156,5 |
| zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
130602_CAGPROSTOWNIK ALTERNATORA

Mag. główny0
130676_CAGREGULATOR NAPIĘCIA

Mag. główny0
130958_CAGREGULATOR NAPIĘCIA

Mag. główny0
131193_CAGKOŁO PASOWE, ALTERNATOR

Mag. główny0
131948_CAGWIRNIK, ALTERNATOR

Mag. główny0
133081_CAGSTATOR, ALTERNATOR

Mag. główny0
140081_CAGŁOŻYSKO

Mag. główny0
140087_CAGŁOŻYSKO

Mag. główny0
5DR 004 241-121_HELREGULATOR NAPIĘCIA 14V
(BOSCH) AUDI VW BMW FIAT DB (średnica piescienia ślizgowego alternatora 28mm)
LRA00980_LCEALTERNATOR 12V BMW, kaucja: 147,60zł
65A, E30, E21, E12, E28
Mag. główny0
0| Prąd ładowania alternatora [A] | 65 |
| Wykonanie sieci pokładowej | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną |
| Napięcie [V] | 12 |
| Ø koła pasowego [mm] | 57 |
| Liczba żeber | 1 |
| Zacisk | M6 |
| ID wykonania wtyczki | 0228 |
| Średnica otworu 1 [mm] | 8 |
| Ciężar netto [kg] | 4,7 |