01220AA1P0_BOSALTERNATOR NFB2 (>) 14V 150A
NFB2 (>) 14V 150A

Mag. główny0
| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
| Rodzaj mocowania | Mocowanie stopy |
| Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Liczba rowków | 7 |
| Ø koła pasowego [mm] | 50 |
| Długość [mm] | 157 |
| zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
140087_CAGŁOŻYSKO

Mag. główny0
141232_CAGŁOŻYSKO

Mag. główny0
235528_CAGREGULATOR NAPIĘCIA

Mag. główny1
333112_CAGŁOŻYSKO

Mag. główny0
CAL10347ASALTERNATOR

Mag. główny0
| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
| Ograniczenia producenta | BOSCH |
| ID wykonania wtyczki | CPA0193 |
| Liczba żeber | 7 |
| Ø koła pasowego [mm] | 50 |
| Zacisk | M8 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| Producent | MERCEDES-BENZ |
CAL10347GSALTERNATOR

Mag. główny0
| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
| Ograniczenia producenta | BOSCH |
| ID wykonania wtyczki | CPA0193 |
| Liczba żeber | 7 |
| Ø koła pasowego [mm] | 50 |
| Zacisk | M8 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| Producent | MERCEDES-BENZ |
CAL10347RSALTERNATOR

Mag. główny0
| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
| Ograniczenia producenta | BOSCH |
| ID wykonania wtyczki | CPA0193 |
| Liczba żeber | 7 |
| Ø koła pasowego [mm] | 50 |
| Zacisk | M8 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| Producent | MERCEDES-BENZ |
9XU 358 038-531_HELSPRZĘGŁO ALTERNATORA MERCEDES
KLASA E (W211) E 280 CDI (211.020)
Mag. główny0
00| Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 11 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 11,1 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 54 |
| dla numeru producenta | F-236127.XX |
| Ograniczenia producenta | Bosch |
| Ograniczenia producenta | Valeo |
| Szerokość [mm] | 39,7 |
| Wymiar gwintu | M16x1,5 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 17 |
| Ø koła pasowego [mm] | 50 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Informacja uzupełniająca | z pokrywą |
| Liczba rowków | 7 |
| Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
535002110_INASPRZĘGŁO JEDNOKIERUNKOWE (!)
6281550015
Mag. główny1
00| dla numeru producenta | F-230825.XX |
| Liczba rowków | 7 |
| Rozstaw od pierwszego rowka [mm] | 11 |
| Szerokość [mm] | 40,1 |
| Średnica 1/Średnica 2 [mm] | 49,7/17,0 |
| Informacja uzupełniająca | wymagane narzędzie specjalne do montażu |
LRA02107_LCEALTERNATOR 12V, kaucja: 738,00zł
150A MERCEDES KLASA M (W163) 400 CDI
Mag. główny0
0| Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
| Wykonanie sieci pokładowej | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną |
| Napięcie [V] | 14 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Ø koła pasowego [mm] | 50 |
| Liczba żeber | 7 |
| Zacisk | M8 B+ |
| ID wykonania wtyczki | 0109 |
| Rodzaj chłodzenia | chłodzony cieczą |
| Ciężar netto [kg] | 10,7 |
ESA-ME-014_AJKSPRZĘGŁO JEDNOKIERUNKOWE

Mag. główny0
0