0123510004_BOSALTERNATOR NC (R) 14V 73-143A
NC (R) 14V 73-143A

Mag. główny0
| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 143 |
| Rodzaj mocowania | Pojedyncza dźwignia obrotowa |
| Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wielofunkcyjnym |
| Liczba rowków | 8 |
| Ø koła pasowego [mm] | 45,3 |
| Długość [mm] | 190,3 |
| zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
140087_CAGŁOŻYSKO

Mag. główny0
140263_CAGŁOŻYSKO

Mag. główny0
141232_CAGŁOŻYSKO

Mag. główny0
A0302_ASPALTERNATOR AS-PL
Mag. główny0
00| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 140 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym |
| dla numeru OE | 0123510018 |
| Jakość | STANDARD LINE |
| Nowa część bez kaucji |
CAL10455ASALTERNATOR

Mag. główny0
| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
| Ograniczenia producenta | BOSCH |
| ID wykonania wtyczki | CPA0404 |
| Liczba żeber | 6 |
| Ø koła pasowego [mm] | 44 |
| Zacisk | M8 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| Producent | MERCEDES-BENZ |
CAL10455GSALTERNATOR

Mag. główny0
| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
| Ograniczenia producenta | BOSCH |
| ID wykonania wtyczki | CPA0404 |
| Liczba żeber | 6 |
| Ø koła pasowego [mm] | 44 |
| Zacisk | M8 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| Producent | MERCEDES-BENZ |
5DR 004 242-041_HELREGULATOR NAPIĘCIA 14V
BOSCH) (średnica piescienia ślizgowego alternatora 28mm) PROSTY
LRA02140_LCEALTERNATOR 12V MERCEDES, kaucja: 694,95zł
143A, 600SE 6.0/600SEL 6.0/S500 5.0/S600 6.0 (140)
Mag. główny0
0| Prąd ładowania alternatora [A] | 143 |
| Wykonanie sieci pokładowej | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną |
| Napięcie [V] | 12 |
| Ø koła pasowego [mm] | 44 |
| Liczba żeber | 6 |
| Zacisk | M8 |
| ID wykonania wtyczki | 0230 |
| Średnica otworu 1 [mm] | 10 |
| Ciężar netto [kg] | 7,51 |