0124515098_BOSALTERNATOR NCB1 (>) 14V 70/120A
NCB1 (>) 14V 70/120A

Mag. główny0
| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 120 |
| Rodzaj mocowania | Mocowanie bezpośrednie |
| Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Liczba rowków | 6 |
| Ø koła pasowego [mm] | 50 |
| Długość [mm] | 183 |
| zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
141233_CAGŁOŻYSKO

Mag. główny0
142268_CAGŁOŻYSKO

Mag. główny0
236455_CAGREGULATOR NAPIĘCIA

Mag. główny1
333103_CAGŁOŻYSKO

Mag. główny0
333119_CAGŁOŻYSKO

Mag. główny0
A0217_ASPALTERNATOR AS-PL
Mag. główny0
00| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 120 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| dla numeru OE | 0124515098 |
| Jakość | STANDARD LINE |
| Nowa część bez kaucji |
CAL15278ASALTERNATOR

Mag. główny0
| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 140 |
| Ograniczenia producenta | VALEO |
| ID wykonania wtyczki | CPA0223 |
| Liczba żeber | 6 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem |
| Producent | BMW |
CAL15278GSALTERNATOR

Mag. główny0
| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 140 |
| Ograniczenia producenta | VALEO |
| ID wykonania wtyczki | CPA0223 |
| Liczba żeber | 6 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem |
| Producent | BMW |
193428_FEBALTERNATOR BMW
1 (E87) 116 i 2003.02->2013.01
Mag. główny0
00| Napięcie [V] | 12 |
| Natężenie prądu [A] | 150 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
| Ø koła pasowego [mm] | 49 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Liczba żeber | 6 |
9XU 358 038-411_HELSPRZĘGŁO ALTERNATORA BMW
BMW 1 (E81, E87) 116i, BMW 3 (E46) 316 i, BMW X3 (E83) 2.0 i
Mag. główny0
00| Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 3 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 11,3 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 54 |
| dla numeru producenta | F-236528.XX |
| Szerokość [mm] | 31,9 |
| Ograniczenia producenta | Bosch |
| Wymiar gwintu | M16x1,5 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 17 |
| Ø koła pasowego [mm] | 49 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Informacja uzupełniająca | z pokrywą |
| Liczba rowków | 6 |
| Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
535018310_INASPRZĘGŁO JEDNOKIERUNKOWE (!)
BMW 1 (E81, E87) 116i, BMW 3 (E46) 316 i, BMW X3 (E83) 2.0 i
Mag. główny1
00| dla numeru producenta | F-236528.XX |
| Liczba rowków | 6 |
| Rozstaw od pierwszego rowka [mm] | 3,3 |
| Szerokość [mm] | 34,4 |
| Średnica 1/Średnica 2 [mm] | 49,0/17,0 |
| Informacja uzupełniająca | wymagane narzędzie specjalne do montażu |
| uwzględnić informację serwisową |
LRA02335_LCEALTERNATOR 12V B\MW, kaucja: 282,90zł
120A, 316Ci 1.6/2.0, 316i 1.6/1.8, 316ti 1.6/1.8, (E46)
Mag. główny0
0| Prąd ładowania alternatora [A] | 120 |
| Wykonanie sieci pokładowej | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną |
| Napięcie [V] | 12 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Ø koła pasowego [mm] | 49 |
| Liczba żeber | 6 |
| Zacisk | M8 |
| Zacisk | COM/BSS-D |
| ID wykonania wtyczki | 0240 |
| Średnica otworu 1 [mm] | 8 |
| Ciężar netto [kg] | 6,3 |
| Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
5510025_MEAALTERNATOR
Mag. główny0
0| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
| ID wykonania wtyczki | B+,COM |
| Liczba otworów do mocowania | 4 |
| Liczba rowków | 6 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Ø koła pasowego [mm] | 49 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| dla numeru OE | 12317533270 |
ESA-BM-000_AJKSPRZĘGŁO JEDNOKIERUNKOWE
Mag. główny0
0| Rodzaj skrzyni biegów | Automatyczna skrzynia biegów |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 185 |
| Liczba rowków | 6 |
200258_VALALTERNATOR
Mag. główny0
| regenerowana część zamienna (REMAN) | |
| Część wymienna bez kaucji | |
| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 140 |
| Rodzaj mocowania | Mocowanie bezpośrednie |
| Pozycja / stopień | R 0 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Liczba żeber | 6 |
| Ø koła pasowego [mm] | 50 |
| Zacisk | B+ |
| Ciężar [kg] | 6,76 |
437375_VALALTERNATOR
Mag. główny0
| Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 120 |
| Rodzaj mocowania | Mocowanie bezpośrednie |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Liczba żeber | 6 |
| Ø koła pasowego [mm] | 49 |
| Zacisk | B+ |
| Ciężar [kg] | 6,56 |
437435_VALALTERNATOR
Mag. główny0
| Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 140 |
| Rodzaj mocowania | Mocowanie 4-punktowe |
| Pozycja / stopień | R 0 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Liczba żeber | 6 |
| Ø koła pasowego [mm] | 50 |
| Zacisk | B+ |
| Rozstaw śrub mocujących [mm] | 174 |
| Ciężar [kg] | 6,5 |
439476_VALALTERNATOR
Mag. główny0
| Nowa część bez kaucji | |
| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 140 |
| Rodzaj mocowania | Mocowanie bezpośrednie |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Liczba żeber | 6 |
| Ø koła pasowego [mm] | 49 |
| Zacisk | B+ |
| Ciężar [kg] | 6,82 |