0986580825_BOSPOMPA PALIWA
Klasa A silnik M166.940/960/990/995
Mag. główny0
00| Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałem montażowym/ mocującym |
| Informacja uzupełniająca | z elementami przyłączeniowymi |
| Tryb pracy | elektryczny |
8400102_KAMPOMPA PALIWA ELEKTR. Z MODUŁEM ZASILAJĄCYM MERCEDE
MERCEDES KLASA A 97-04,
Mag. główny0
00| Ciśnienie [bar] | 3,50 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Liczba zestyków | 4 |
| Wydatek [l/h] | 90 |
C1622136_BGPPOMPA PALIWA
Mag. główny0
0| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Wydatek [l/h] | 95 |
| Ciśnienie [bar] | 4 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 170 |
| Szerokość [mm] | 140 |
| Wysokość [mm] | 160 |
| Ciężar [kg] | 1,33 |
228-231-006-004Z_VDOPOMPA PALIWA MERCEDES KPL.
MB kpl. z pływakiem
Mag. główny0
00| Rodzaj paliwa | benzyna |
| Ciśnienie [bar] | 3,5 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik dźwigniowy |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Dopływ / odpływ | z dopływem / odpływem |
A2C53012464Z_VDOPOMPA PALIWA ZESPÓŁ ZASILAJĄCY MERCEDES
KLASA A (W168)
Mag. główny0
00| Rodzaj paliwa | benzyna |
| Ciśnienie [bar] | 3,5 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Rodzaj czujnika | Czujnik dźwigniowy |
| Informacja uzupełniająca | z filtrem |
| Informacja uzupełniająca | z kołnierzem |
| Informacja uzupełniająca | z blokadą fali |
7.03794.40.0_PIEPOMPA PALIWA ZES. NAPR. MERCEDES
Ciśnienie (bar) 3.5, KLASA A (W168) A140/160/190/210
Mag. główny0
00| Tryb pracy | elektryczny |
| Średnica [mm] | 129 |
| Długość całkowita [mm] | 227 |
| Natężenie prądu do [A] | 7,7 |
| Liczba połączeń | 2 |
| Ciśnienie [bar] | 3,5 |
| Ciśnienie [psi] | 50,8 |
| Napięcie [V] | 13,5 |
7.22810.60.0_PIEPOMPA PALIWA ZES. NAPR. MERCEDES
Mag. główny0
00| Tryb pracy | elektryczny |
| Średnica [mm] | 129 |
| Długość całkowita [mm] | 227 |
| Natężenie prądu do [A] | 7,7 |
| Liczba połączeń | 2 |
| Ciśnienie [bar] | 3,5 |
| Ciśnienie [psi] | 50,8 |
| Napięcie [V] | 13,5 |
G10065/1_POPPOMPA PALIWA MERCEDES A-KLASA -03
72242600

Mag. główny0
0| Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa |
| Tryb pracy | elektryczny |