0120469759_BOSALTERNATOR N1 (R) 14V 29/80A
N1 (R) 14V 29/80A
Mag. główny0
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 80 |
Rodzaj mocowania | Pojedyncza dźwignia obrotowa |
Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | z kołem pasowym |
Liczba rowków | 1 |
Ø koła pasowego [mm] | 73,6 |
Długość [mm] | 163 |
zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
130958_CAGREGULATOR NAPIĘCIA
Mag. główny0
140081_CAGŁOŻYSKO
Mag. główny0
140116_CAGŁOŻYSKO
Mag. główny0
CAL10054ASALTERNATOR
Mag. główny0
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 90 |
Ograniczenia producenta | BOSCH |
ID wykonania wtyczki | CPA0094 |
Liczba żeber | 1 |
Ø koła pasowego [mm] | 70 |
Zacisk | M8 |
Koła pasowe | z kołem pasowym |
Masa [g] | 6200 |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Producent | BMW |
5DR 004 241-121_HELREGULATOR NAPIĘCIA 14V
(BOSCH) AUDI VW BMW FIAT DB (średnica piescienia ślizgowego alternatora 28mm)
LRA02603_LCEALTERNATOR 12V BMW, kaucja: 276,75zł
80A, E30, E28
Mag. główny0
0
Prąd ładowania alternatora [A] | 80 |
Wykonanie sieci pokładowej | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną |
Napięcie [V] | 12 |
Ø koła pasowego [mm] | 74 |
Liczba żeber | 1 |
Zacisk | M8 |
ID wykonania wtyczki | 0230 |
Średnica otworu 1 [mm] | 8 |
Ciężar netto [kg] | 5,96 |
436134_VALALTERNATOR
Mag. główny0
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 95 |
Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
Pozycja / stopień | L 60 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Liczba żeber | 1 |
Ø koła pasowego [mm] | 66 |
Zacisk | B+ / D+ |
Ciężar [kg] | 6,08 |