0120488254_BOSALTERNATOR K1 (R) 14V 28/70A
K1 (R) 14V 28/70A

Mag. główny0
| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 70 |
| Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
| Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wielofunkcyjnym |
| Liczba rowków | 5 |
| Ø koła pasowego [mm] | 71 |
| Długość [mm] | 162 |
| zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
130602_CAGPROSTOWNIK ALTERNATORA

Mag. główny0
130676_CAGREGULATOR NAPIĘCIA

Mag. główny0
130958_CAGREGULATOR NAPIĘCIA

Mag. główny0
132354_CAGSTATOR, ALTERNATOR

Mag. główny0
133081_CAGSTATOR, ALTERNATOR

Mag. główny0
140105_CAGŁOŻYSKO

Mag. główny0
CAL30244ASALTERNATOR

Mag. główny0
| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 65 |
| Ograniczenia producenta | MARELLI |
| ID wykonania wtyczki | CPA0090 |
| Koła pasowe | bez koła pasowego |
| Producent | FIAT |
| Producent | IVECO |
5DR 004 241-121_HELREGULATOR NAPIĘCIA 14V
(BOSCH) AUDI VW BMW FIAT DB (średnica piescienia ślizgowego alternatora 28mm)
LRA00514_LCEALTERNATOR 12V, kaucja: 159,90zł
70A FIAT COUPE
Mag. główny0
0| Prąd ładowania alternatora [A] | 70 |
| Wykonanie sieci pokładowej | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną |
| Napięcie [V] | 12 |
| Ø koła pasowego [mm] | 66 |
| Liczba żeber | 5 |
| Zacisk | M6 |
| ID wykonania wtyczki | 0227 |
| Średnica otworu 1 [mm] | 12 |
| Ciężar netto [kg] | 5,1 |
444501_VALALTERNATOR
Mag. główny0
| Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 65 |
| Rodzaj mocowania | Mocowanie 3-punktowe |
| Pozycja / stopień | L/R 0 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
| Liczba żeber | 1 |
| Ø koła pasowego [mm] | 69 |
| Zacisk | B+ / D+ |
| Ciężar [kg] | 4,82 |