0120488254_BOSALTERNATOR K1 (R) 14V 28/70A
K1 (R) 14V 28/70A
Mag. główny0
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 70 |
Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielofunkcyjnym |
Liczba rowków | 5 |
Ø koła pasowego [mm] | 71 |
Długość [mm] | 162 |
zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
130602_CAGPROSTOWNIK ALTERNATORA
Mag. główny0
130676_CAGREGULATOR NAPIĘCIA
Mag. główny0
130958_CAGREGULATOR NAPIĘCIA
Mag. główny0
132354_CAGSTATOR, ALTERNATOR
Mag. główny0
133081_CAGSTATOR, ALTERNATOR
Mag. główny0
140105_CAGŁOŻYSKO
Mag. główny0
CAL30244ASALTERNATOR
Mag. główny0
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 65 |
Ograniczenia producenta | MARELLI |
ID wykonania wtyczki | CPA0090 |
Koła pasowe | bez koła pasowego |
Producent | FIAT |
Producent | IVECO |
5DR 004 241-121_HELREGULATOR NAPIĘCIA 14V
(BOSCH) AUDI VW BMW FIAT DB (średnica piescienia ślizgowego alternatora 28mm)
LRA00514_LCEALTERNATOR 12V, kaucja: 159,90zł
70A FIAT COUPE
Mag. główny0
0
Prąd ładowania alternatora [A] | 70 |
Wykonanie sieci pokładowej | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną |
Napięcie [V] | 12 |
Ø koła pasowego [mm] | 66 |
Liczba żeber | 5 |
Zacisk | M6 |
ID wykonania wtyczki | 0227 |
Średnica otworu 1 [mm] | 12 |
Ciężar netto [kg] | 5,1 |
444501_VALALTERNATOR
Mag. główny0
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 65 |
Rodzaj mocowania | Mocowanie 3-punktowe |
Pozycja / stopień | L/R 0 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Liczba żeber | 1 |
Ø koła pasowego [mm] | 69 |
Zacisk | B+ / D+ |
Ciężar [kg] | 4,82 |