01221AA8F0_BOSSPRZĘGŁO JEDNOKIERUNKOWE
Mag. główny0
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami |
AFP0042 (V)_ASPKOŁO PASOWE ALTERNATORA
Koło pasowe wolnobieżne alternatora AS-PL Premium quality
Mag. główny0
0
Liczba rowków | 7 |
Wymiar gwintu | M16x1,5 |
Jakość | PREMIUM LINE |
Nowa część bez depozytu |
AFP0042(INA)_ASPSPRZĘGŁO JEDNOKIERUNKOWE
Mag. główny0
Liczba rowków | 7 |
Wymiar gwintu | M16x1,5 |
Jakość | PREMIUM LINE |
Nowa część bez depozytu |
AFP0042(V)_ASPSPRZĘGŁO JEDNOKIERUNKOWE
Mag. główny0
Liczba rowków | 7 |
Wymiar gwintu | M16x1,5 |
Jakość | PREMIUM LINE |
Nowa część bez depozytu |
AFP0042_ASPKOŁO PASOWE ALTERNATORA
Koło pasowe wolnobieżne alternatora AS-PL
Mag. główny0
0
Liczba rowków | 7 |
Wymiar gwintu | M16x1,5 |
Jakość | STANDARD LINE |
Nowa część bez depozytu |
CCP90117ASKOŁO PASOWE, ALTERNATOR
Mag. główny0
Ograniczenia producenta | INA |
Grubość [mm] | 40,10 |
Liczba żeber | 7 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 17 |
średnica zewnętrzna [mm] | 49,71 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
CCP90117GSKOŁO PASOWE, ALTERNATOR
Mag. główny0
Ograniczenia producenta | INA |
Grubość [mm] | 40,10 |
Liczba żeber | 7 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 17 |
średnica zewnętrzna [mm] | 49,71 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
535002110_INASPRZĘGŁO JEDNOKIERUNKOWE (!)
6281550015
Mag. główny1
0
0
dla numeru producenta | F-230825.XX |
Liczba rowków | 7 |
Rozstaw od pierwszego rowka [mm] | 11 |
Szerokość [mm] | 40,1 |
Średnica 1/Średnica 2 [mm] | 49,7/17,0 |
Informacja uzupełniająca | wymagane narzędzie specjalne do montażu |
ESA-ME-014_AJKSPRZĘGŁO JEDNOKIERUNKOWE
Mag. główny0
0
Numer seryjny | ESA-ME-014 |
588105_VALSPRZĘGŁO ALTERNATORA DB
MERCEDES BENZ Classe G,Classe S
Mag. główny0
0
0
średnica zewnętrzna [mm] | 55 |
Szerokość [mm] | 40,2 |
Wymiar gwintu | M16 |
Liczba rowków | 7 |
Rozstaw od pierwszego rowka [mm] | 11,3 |
Głębokość [mm] | 16,2 |
Średnica otworu [mm] | 17 |
Kształt łba śruby / nakrętki | Torx |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Ciężar [kg] | 0,42 |