ADBP700065_BLPSONDA LAMBDA OPEL
VECTRA B Kombi (J96) 2.5 i V6 (F35) 1996.11->2003.07
Mag. główny0
0
sonda lambda | ogrzewana |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 22 |
Liczba przewodów | 3 |
Długość przewodu [mm] | 910 |
Ciężar [kg] | 0,116 |
uwzględnić informację serwisową |
0258003300_BOSSONDA LAMBDA OPEL
Kadett,Vectra 2.0i (20NE/C20NE),Corsa 1.6 GSi (C16SEi), Astra,Vectra 2.0i 16V (C20XE) -3przew.-dł.885mm.
Mag. główny0
0
0
Liczba przewodów | 3 |
Długość całkowita [mm] | 910 |
dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 0258986502 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
0258986502_BOSSONDA LAMBDA UNIWERSALNA
80,100,A6 2.6 (ABC) /bez kataliz./,Audi 80,100,A6,A8 2.8 (AAH) -3przew.-dł.710mm.
Mag. główny0
0
0
Liczba przewodów | 3 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
ES10996-12B1_DELSONDA LAMBDA OPEL
OPEL Ascona C, Calibra A, Corsa A, Kadett E, Omega A, Senator B, Vectra A, VAUXHALL Astra Mk II, Calibra, Carlton Mk III, Cavalier Mk III, Nova, Senator,
DOX-1500_DENSONDA LAMBDA OPEL
Kadett,Vectra 2.0i (20NE/C20NE),Corsa 1.6 GSi (C16SEi), Astra,Vectra 2.0i 16V (C20XE)
Mag. główny0
0
0
sonda lambda | ogrzewana |
sonda lambda | sonda palcowa |
sonda lambda | sonda lambda |
Wymiar gwintu | M18x1.5 |
Długość przewodu [mm] | 1220 |
Liczba zestyków | 3 |
Ograniczenia producenta | DENSO |
dla numeru OE | 855338 |
Jakość | OE |
Masa [g] | 133 |
Ciężar brutto [g] | 163 |
77119_FAESONDA LAMBDA OPEL
Kadett,Vectra 2.0i (20NE/C20NE),Corsa 1.6 GSi (C16SEi), Astra,Vectra 2.0i 16V (C20XE) -3przew.
175866_FEBSONDA LAMBDA OPEL
1861
Mag. główny0
0
sonda lambda | ogrzewana |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 22 |
Liczba przewodów | 3 |
Długość przewodu [mm] | 910 |
Ciężar [kg] | 0,116 |
40-76-0005_VEMSONDA LAMBDA OPEL
3 przewody / 950 mm
Mag. główny0
0
Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
Długość [mm] | 950 |
Liczba przewodów | 3 |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |