0258003373_BOSSONDA LAMBDA 13373
13373
Mag. główny0
0
Liczba przewodów | 4 |
Długość całkowita [mm] | 530 |
dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 0258986506 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 100000 |
CSN70T03ASSONDA LAMBDA
Mag. główny0
Długość przewodu [mm] | 500 |
Liczba zestyków | 4 |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
sonda lambda | sonda regulacyjna |
sonda lambda | ogrzewana |
Kolor wtyczki | biały |
Producent | CITROËN |
Producent | FIAT |
Producent | FSO |
Producent | LANCIA |
Producent | PEUGEOT |
Producent | RENAULT |
Producent | SAAB |
Producent | VOLVO |
CSN70T03GSSONDA LAMBDA
Mag. główny0
Długość przewodu [mm] | 500 |
Liczba zestyków | 4 |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
sonda lambda | sonda regulacyjna |
sonda lambda | ogrzewana |
Kolor wtyczki | biały |
Producent | CITROËN |
Producent | FIAT |
Producent | FSO |
Producent | LANCIA |
Producent | PEUGEOT |
Producent | RENAULT |
Producent | SAAB |
Producent | VOLVO |
DOX-1535_DENSONDA LAMBDA CITROEN PEUGEOT VOLVO
850 2,0-2,5
Mag. główny0
0
0
sonda lambda | ogrzewana |
sonda lambda | sonda palcowa |
sonda lambda | sonda lambda |
Wymiar gwintu | M18x1.5 |
Długość przewodu [mm] | 540 |
Liczba zestyków | 4 |
Ograniczenia producenta | DENSO |
dla numeru OE | 16287S |
Jakość | OE |
Masa [g] | 103 |
Ciężar brutto [g] | 133 |
ESL-UV-000_AJKSONDA LAMBDA
Mag. główny0
0
sonda lambda | sonda regulacyjna |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
Strona zabudowy | przed katalizatorem |
Liczba przewodów | 4 |
Numer seryjny | ESL-UV-000 |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
7.05270.36.0_PIESONDA LAMBDA CITROEN PEUGEOT
Mag. główny0
0
0
sonda lambda | sonda regulacyjna |
sonda lambda | ogrzewana |
Napięcie [V] | 12 |
Liczba przewodów | 4 |
Długość przewodu [mm] | 540 |
Strona zabudowy | przed katalizatorem |
22-76-0011_VEMSONDA LAMBDA PORSCHE PEUGEOT
911 (993) 3.6 Turbo 4 1993.10->1997.09
Mag. główny0
0
Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |