0258017178_BOSSONDA LAMBDA 17178 (!)
17178
Mag. główny1
0
0
Liczba przewodów | 5 |
Długość całkowita [mm] | 750 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 |
09SKV910_SKVSONDA LAMBDA AUDI A1 A3 A4 A6 A7 A8
AUDI A1 A3 A4 A6 A7 A8 0 258 017 007 03C 906 262 D 03L 906 262 B
Mag. główny0
0
0
sonda lambda | sonda lambda |
Napięcie [V] | 12 |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Ciężar [kg] | 0,14 |
Tryb pracy | elektryczny |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
6PA 009 166-791SONDA LAMBDA VAG
A1, A3, A4, A5, A6, A7, A8, Q3, Q5, Q7, R8, TT, CAYENNE, ALHAMBRA, ALTEA, CORDOBA, IBIZA IV, IBIZA V, LEON, TOLEDO III, FABIA, OCTAVIA, ROOMSTER, SUPERB, YETI, AMAROK, CADDY III, CC, CRAFTER, EOS, GOLF PLUS, GOLF V, GOLF VI, JETTA III, JETTA IV, MULTIVAN,
UAR9000-EE003_NGKSONDA LAMBDA UAR9000-EE003
NTK
Mag. główny0
0
0
1.998.374_EPSSONDA LAMBDA VAG PORSCHE
CAYENNE (9PA) 3.0 TDI, MACAN (95B) 3.0 S Diesel,
Mag. główny0
0
Długość przewodu [mm] | 735 |
Liczba przewodów | 5 |
Informacja uzupełniająca | z materiałem mocującym |
sonda lambda | ogrzewana |
sonda lambda | sonda planarna |
sonda lambda | sonda lambda szerokopasmowa |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
7.05271.85.0_PIESONDA LAMBDA VAG PORSCHE
A1, A3, A4, A5, A6, A7, A8, Q3, Q5, Q7, R8, TT, CAYENNE, ALHAMBRA, ALTEA, CORDOBA, IBIZA IV, IBIZA V, LEON, TOLEDO III, FABIA, OCTAVIA, ROOMSTER, SUPERB, YETI, AMAROK, CADDY III, CC, CRAFTER, EOS, GOLF PLUS, GOLF V, GOLF VI, JETTA III, JETTA IV, MULTIVAN,
Mag. główny0
0
sonda lambda | ogrzewana |
Liczba przewodów | 5 |
Długość przewodu [mm] | 740 |
Strona zabudowy | przed katalizatorem |
10-76-0105_VEMSONDA LAMBDA VW
TOUAREG (7LA, 7L6, 7L7) 6.0 W12 2002.10->2010.05
Mag. główny0
0
Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
Liczba przewodów | 5 |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
Długość [mm] | 800 |
Długość całkowita [mm] | 750 |
Liczba zestyków | 5 |
Liczba połączeń | 6 |
sonda lambda | sonda regulacyjna |
Strona zabudowy | przed katalizatorem |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |