CAL30163ASALTERNATOR

Mag. główny0
0| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 120 |
| Ograniczenia producenta | MARELLI |
| ID wykonania wtyczki | CPA0093 |
| Liczba żeber | 6 |
| Ø koła pasowego [mm] | 62 |
| Zacisk | M8 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Producent | OPEL |
| Producent | VAUXHALL |
CAL30163GSALTERNATOR

Mag. główny0
| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 120 |
| Ograniczenia producenta | MARELLI |
| ID wykonania wtyczki | CPA0093 |
| Liczba żeber | 6 |
| Ø koła pasowego [mm] | 62 |
| Zacisk | M8 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Producent | OPEL |
| Producent | VAUXHALL |
200055_VALALTERNATOR
Mag. główny0
| regenerowana część zamienna (REMAN) | |
| Część wymienna bez kaucji | |
| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 120 |
| Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
| Pozycja / stopień | L/R 0 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Liczba żeber | 6 |
| Ø koła pasowego [mm] | 62 |
| Zacisk | B+ / D+ |
| Ciężar [kg] | 6,53 |
440442_VALALTERNATOR
Mag. główny0
| Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 120 |
| Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
| Pozycja / stopień | L/R 0 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Liczba żeber | 6 |
| Ø koła pasowego [mm] | 62 |
| Zacisk | B+ / D+ |
| Ciężar [kg] | 5,905 |
849107_VALALTERNATOR
Mag. główny0
| Nowa część bez depozytu | |
| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 120 |
| Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
| Pozycja / stopień | L/R 0 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Liczba żeber | 6 |
| Ø koła pasowego [mm] | 62 |
| Zacisk | B+ / D+ |
| Ciężar [kg] | 6,78 |
40-13-62041_VEMALTERNATOR OPEL
Vectra C CDTI,
Mag. główny0
0| Nowa część bez depozytu | |
| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 105 |
| Nowa część |