0258007357_BOSSONDA LAMBDA 17357
17357
Mag. główny1
0
0
Liczba przewodów | 5 |
Długość całkowita [mm] | 750 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 |
09SKV858_SKVSONDA LAMBDA AUDI BMW MERCEDES SEAT SKODA VW
Mag. główny0
0
0
sonda lambda | sonda lambda |
Napięcie [V] | 12 |
Długość [mm] | 630 |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Liczba przewodów | 5 |
Ciężar [kg] | 0,16 |
Tryb pracy | elektryczny |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
09SKV868_SKVSONDA LAMBDA AUDI BMW MERCEDES SEAT SKODA VW
Mag. główny0
0
0
sonda lambda | sonda lambda |
Napięcie [V] | 12 |
Długość [mm] | 520 |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Liczba przewodów | 5 |
Ciężar [kg] | 0,15 |
Tryb pracy | elektryczny |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
09SKV915_SKVSONDA LAMBDA UNIWERSALNA 5 KABLI (CZERWONY)
Uniwersalna 5 kabli - z czerwonym przewodem
Mag. główny0
0
sonda lambda | sonda lambda |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Ciężar [kg] | 0,15 |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
6PA 009 166-851_HELSONDA LAMBDA VAG
Mag. główny0
0
0
sonda lambda | sonda regulacyjna |
Długość przewodu [mm] | 800 |
Liczba zestyków | 6 |
Układ wydechowy | przed katalizatorem |
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
ESL-SK-001_AJKSONDA LAMBDA
Mag. główny0
0
sonda lambda | sonda regulacyjna |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
Strona zabudowy | przed katalizatorem |
Długość całkowita [mm] | 750 |
Liczba przewodów | 5 |
Numer seryjny | ESL-SK-001 |
10-76-0132_VEMSONDA LAMBDA AUDI
A4 kabriolet (8H7, B6, 8HE, B7) RS4 quattro 2002.04->2009.03
Mag. główny0
0
Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
Kolor wtyczki | czarny |
Liczba przewodów | 5 |
Informacja uzupełniająca | z materiałem mocującym |
Długość [mm] | 1700 |
dla numeru OE | 079 906 262 B |
Długość przewodu [mm] | 1700 |
Liczba zestyków | 5 |
sonda lambda | sonda regulacyjna |
Strona zabudowy | przed katalizatorem |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |