081 PI 00104 002_MAHTŁOK BMW
KOMPLETNY
Mag. główny0
00| Średnica cylindra [mm] | 77,5 |
| Długość [mm] | 47,5 |
| Wielkość kompresji [mm] | 27,5 |
| Długość trzpienia [mm] | 43 |
| Średnica sworznia [mm] | 18 |
| Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 2 |
| Średnica wyżłobienia [mm] | 56,6 |
| Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm] | 5,7 |
| Głębokość gniazda zaworowego 2 [mm] | 3,8 |
| Powierzchnia | pokryty |
| Informacja uzupełniająca | bez kanału chłodzącego |
| Wysokość płomienia [mm] | 7,5 |
| Rodzaj wykonania korbowodu | Korbowód trapezowy |
| Numer seryjny | 77 L 54 |
| Luz tłokowy [mm] | 0,05 |
| Numer komponentu | 1. R1.2 IF Mo P |
| Numer komponentu | 2. NM 1.5 P |
| Numer komponentu | 3. 3S 2 Cr |
| Numer komponentu | 3. 3S 2.0 Cr |
| Wysokość opakowania [cm] | 12,80 |
| Ciężar netto [g] | 330 |
| Długość opakowania [cm] | 9,5 |
| Szerokość opakowania [cm] | 9,50 |
PK67-000_FAITŁOK BMW

Mag. główny0
00PK67-050_FAITŁOK BMW

Mag. główny0
00081 PI 00104 001_MAHTŁOK BMW
KOMPLETNY
Mag. główny0
00| Średnica cylindra [mm] | 77,25 |
| Długość [mm] | 47,5 |
| Wielkość kompresji [mm] | 27,5 |
| Długość trzpienia [mm] | 43 |
| Średnica sworznia [mm] | 18 |
| Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 2 |
| Średnica wyżłobienia [mm] | 56,6 |
| Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm] | 5,7 |
| Głębokość gniazda zaworowego 2 [mm] | 3,8 |
| Powierzchnia | pokryty |
| Informacja uzupełniająca | bez kanału chłodzącego |
| Wysokość płomienia [mm] | 7,5 |
| Rodzaj wykonania korbowodu | Korbowód trapezowy |
| Numer seryjny | 77 L 54 |
| Luz tłokowy [mm] | 0,05 |
| Numer komponentu | 1. R1.2 IF Mo P |
| Numer komponentu | 2. NM 1.5 P |
| Numer komponentu | 3. 3S 2 Cr |
| Numer komponentu | 3. 3S 2.0 Cr |
| Wysokość opakowania [cm] | 12,80 |
| Ciężar netto [g] | 376 |
| Długość opakowania [cm] | 9,5 |
| Szerokość opakowania [cm] | 9,50 |
081 PI 00104 000_MAHTŁOK BMW
KOMPLETNY

Mag. główny0
0041705620_KLSkolbenshmit
Mag. główny0
0| Numer seryjny | 077114 |
| Średnica cylindra [mm] | 77,5 |
| Luz tłokowy [mm] | 0,048 |
| Wielkość kompresji [mm] | 27,5 |
| Długość [mm] | 47,5 |
| Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 2 |
| Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm] | 5,7 |
| Głębokość gniazda zaworowego 2 [mm] | 3,8 |
| Średnica wyżłobienia [mm] | 56,8 |
| Numer komponentu | 62188 |
| Numer komponentu | 66480 |
| Numer komponentu | 66482 |
| Średnica sworznia [mm] | 18 |
| Długość trzpienia [mm] | 43 |
| Etap naprawy | 0,50 |
| Rodzaj wykonania korbowodu | Korbowód trapezowy |
87-123407-20_NURTŁOK RENAULT
NADWYMIAR: 0,50MM
Mag. główny0
00| Numer seryjny | 07657-101 |
| Informacja uzupełniająca | z kanałem chłodzącym |
| Informacja uzupełniająca | z mocowaniem pierścieni tłokowych |
| Informacja uzupełniająca | dla korbowodów o przekroju trapezowym |
| Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 14 |
| Nadwymiar [mm] | 0,5 |
| Wielkość kompresji [mm] | 41,7 |
| Wysokość [mm] | 66 |
| Średnica cylindra [mm] | 76,5 |
| Średnica sworznia [mm] | 26 |
| Średnica wyżłobienia [mm] | 39,7 |
| Długość trzpienia [mm] | 60 |
| Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm] | 0,43 |
| Głębokość gniazda zaworowego 2 [mm] | 0,25 |
| Numer komponentu | 08-123407-40 |
| obrobiony mechanicznie | z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową |
87-444807-10_NURTŁOK BMW
NADWYMIAR: 0,50MM
Mag. główny0
00| Informacja uzupełniająca | dla korbowodów o przekroju trapezowym |
| Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 2 |
| Nadwymiar [mm] | 0,5 |
| Wielkość kompresji [mm] | 27,5 |
| Wysokość [mm] | 47,5 |
| Średnica cylindra [mm] | 77,5 |
| Średnica sworznia [mm] | 18 |
| Średnica wyżłobienia [mm] | 57,5 |
| Długość trzpienia [mm] | 43 |
| Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm] | 3,97 |
| Głębokość gniazda zaworowego 2 [mm] | 5,95 |
| Numer komponentu | 08-444807-10 |