P6112101_BGPKONWERTER CIŚNIENIA, STEROWANIE SPALINAMI
Mag. główny0
0| Liczba zestyków | 2 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Tryb pracy | elektryczno-pneumatyczny |
| Długość [mm] | 85 |
| Szerokość [mm] | 70 |
| Wysokość [mm] | 38 |
| Kształt obudowy wtyczki | kwadratowy |
| Ciężar [kg] | 0,193 |
| Materiał | PA 66 GF 30 |
P6112108_BGPKONWERTER CIŚNIENIA, STEROWANIE SPALINAMI
Mag. główny0
0| Liczba zestyków | 2 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Tryb pracy | elektryczno-pneumatyczny |
| Długość [mm] | 85 |
| Szerokość [mm] | 69 |
| Wysokość [mm] | 38 |
| Kształt obudowy wtyczki | kwadratowy |
| Ciężar [kg] | 0,19 |
| Materiał | PA 66 GF 30 |
CPC72000ASKONWERTER CIŚNIENIA, STEROWANIE SPALINAMI

Mag. główny0
| Napięcie [V] | 12 |
| Ograniczenia producenta | BITRON |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony |
| Producent | CITROËN |
| Producent | FORD |
| Producent | PEUGEOT |
| Producent | VOLVO |
CPC72000GSKONWERTER CIŚNIENIA, STEROWANIE SPALINAMI

Mag. główny0
0| Napięcie [V] | 12 |
| Ograniczenia producenta | BITRON |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony |
| Producent | CITROËN |
| Producent | FORD |
| Producent | PEUGEOT |
| Producent | VOLVO |
CPC72002ASKONWERTER CIŚNIENIA, STEROWANIE SPALINAMI

Mag. główny0
| Napięcie [V] | 12 |
| Ograniczenia producenta | BITRON |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony |
| Producent | CITROËN |
| Producent | FORD |
| Producent | PEUGEOT |
| Producent | VOLVO |
CPC72002GSKONWERTER CIŚNIENIA, STEROWANIE SPALINAMI

Mag. główny0
0| Napięcie [V] | 12 |
| Ograniczenia producenta | BITRON |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony |
| Producent | CITROËN |
| Producent | FORD |
| Producent | PEUGEOT |
| Producent | VOLVO |
723 814_HPPRZETWORNIK CIŚNIENIA, TURBOSPRĘŻARKA
Mag. główny0
0| Tryb pracy | elektryczno-pneumatyczny |
| Liczba zestyków | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Rodzaj zaworu | Zawór magnetyczny |
| Liczba połączeń | 3 |
| Rodzaj korpusu | obudowa z tworzywa sztucznego |
| Materiał obudowy | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |