09SKV072_SKVSONDA LAMBDA
NTK: 1995
Mag. główny0
0
0
Napięcie [V] | 12 |
Długość [mm] | 741 |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Liczba przewodów | 4 |
Ciężar [kg] | 0,11 |
Tryb pracy | elektryczny |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
81516OQ_MEASONDA LAMBDA
Mag. główny0
0
OZA659-EE28_NGKSONDA LAMBDA OPEL OZA659-EE28
NTK !!! nowy numer OZA806-EE19 !!! Agila 1.0i 43kW, (Z10XE), 4 przew. 520mm
Mag. główny0
0
0
09SKV710_SKVSONDA LAMBDA OPEL VAUXHALL
Mag. główny0
0
0
Napięcie [V] | 12 |
Długość [mm] | 632 |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Liczba przewodów | 4 |
Ciężar [kg] | 0,14 |
Opór [Ohm] | 9 |
Tryb pracy | elektryczny |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
77005_FAESONDA LAMBDA UNIWERSALNA
Panda Nuova 1.1i (187A1.000), 1.2i 8V (188A4.000) 10.05- -4przew.-dł.310mm
77154_FAESONDA LAMBDA OPEL
175952_FEBSONDA LAMBDA OPEL
Mag. główny0
0
0
sonda lambda | ogrzewana |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 22 |
Liczba przewodów | 4 |
Długość przewodu [mm] | 220 |
Ciężar [kg] | 0,067 |
33 10 3205_SWGSONDA LAMBDA
Mag. główny0
sonda lambda | ogrzewana |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 22 |
Liczba przewodów | 4 |
Długość przewodu [mm] | 220 |
Ciężar [kg] | 0,067 |
40-76-0037_VEMSONDA LAMBDA OPEL
OMEGA B kombi (21_, 22_, 23_) 2.6 V6 1994.03->2003.07
Mag. główny0
0
Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
Długość [mm] | 350 |
Wymiar gwintu | M18x1,5mm |
Opór [Ohm] | 9 |
Długość całkowita [mm] | 300 |
Długość przewodu [mm] | 300 |
Liczba zestyków | 4 |
sonda lambda | sonda planarna |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
99-76-0002_VEMCZUJNIK POŁOŻENIA WAŁU KORB. HONDA
ACCORD IV (CB) 2.2 i 16V Automatik (CB7) 1989.11->1993.12
Mag. główny0
0
Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
sonda lambda | sonda planarna |
Informacja uzupełniająca | bez wtyczki |
Długość przewodu [mm] | 210 |
sonda lambda | ogrzewana |
Liczba przewodów | 4 |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |