0986035800_BOSALTERNATOR 3580
3580
Mag. główny0
0
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 65 |
Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 62 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | z kołem pasowym |
Liczba rowków | 1 |
Ø koła pasowego [mm] | 68 |
Zacisk | B+(M8),D+(M6) |
Długość [mm] | 167 |
zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
CAL10180RSALTERNATOR
Mag. główny0
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 65 |
Ograniczenia producenta | BOSCH |
ID wykonania wtyczki | CPA0094 |
Koła pasowe | z kołem pasowym |
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Producent | BMW |
5DR 004 241-121_HELREGULATOR NAPIĘCIA 14V
(BOSCH) AUDI VW BMW FIAT DB (średnica piescienia ślizgowego alternatora 28mm)
LRB00189_LCEALTERNATOR 12V BMW, kaucja: 147,60zł
65A, 316i 1.6/318i 1.8 (E30, E36)
Mag. główny0
0
Prąd ładowania alternatora [A] | 65 |
Wykonanie sieci pokładowej | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną |
Napięcie [V] | 12 |
Ø koła pasowego [mm] | 70 |
Liczba żeber | 1 |
Zacisk | M8 |
ID wykonania wtyczki | 0230 |
Średnica otworu 1 [mm] | 8 |
Ciężar netto [kg] | 5,1 |