1986A01312_BOSALTERNATOR ALFA ROMEO
65A, 155 (167_) 2.0 16V
Mag. główny0
00| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 65 |
| Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
| Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
| Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 47,3 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wielofunkcyjnym |
| Liczba rowków | 5 |
| Ø koła pasowego [mm] | 64 |
| Zacisk | B+(M6), D+ |
| Długość [mm] | 178 |
| zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
LRA00514_LCEALTERNATOR 12V, kaucja: 159,90zł
70A FIAT COUPE
Mag. główny0
0| Prąd ładowania alternatora [A] | 70 |
| Wykonanie sieci pokładowej | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną |
| Napięcie [V] | 12 |
| Ø koła pasowego [mm] | 66 |
| Liczba żeber | 5 |
| Zacisk | M6 |
| ID wykonania wtyczki | 0227 |
| Średnica otworu 1 [mm] | 12 |
| Ciężar netto [kg] | 5,1 |
444501_VALALTERNATOR
Mag. główny0
| Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 65 |
| Rodzaj mocowania | Mocowanie 3-punktowe |
| Pozycja / stopień | L/R 0 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
| Liczba żeber | 1 |
| Ø koła pasowego [mm] | 69 |
| Zacisk | B+ / D+ |
| Ciężar [kg] | 4,82 |