1986A01799_BOSALTERNATOR
Mag. główny0
0
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 100 |
Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 26 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Liczba rowków | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 55 |
Zacisk | B+(M6) |
ID wykonania wtyczki | 78 |
Długość [mm] | 168 |
zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
CAL40A55ASALTERNATOR
Mag. główny0
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 100 |
Ograniczenia producenta | DENSO |
Liczba żeber | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 55 |
Zacisk | M6 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Masa [g] | 5700 |
Liczba otworów gwintowanych | 2 |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Producent | TOYOTA |
849175_VALALTERNATOR
Mag. główny0
Nowa część bez depozytu | |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 100 |
Rodzaj mocowania | Mocowanie 3-punktowe |
Pozycja / stopień | R 53 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Liczba żeber | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 55 |
Liczba zestyków | 4 |
Ciężar [kg] | 5,74 |