A6512S_ASPALTERNATOR
Mag. główny0
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 120 |
| dla numeru OE | 102211-0512 |
| Jakość | STANDARD LINE |
| Nowa część bez kaucji |
CAL40237ASALTERNATOR

Mag. główny0
| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 120 |
| Ograniczenia producenta | DENSO |
| ID wykonania wtyczki | CPA0311 |
| Liczba żeber | 6 |
| Ø koła pasowego [mm] | 59 |
| Zacisk | M8 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem |
| Producent | JAGUAR |
CAL40237RSALTERNATOR

Mag. główny0
| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 120 |
| Ograniczenia producenta | DENSO |
| ID wykonania wtyczki | CPA0311 |
| Liczba żeber | 6 |
| Ø koła pasowego [mm] | 59 |
| Zacisk | M8 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
| Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem |
| Producent | JAGUAR |
535003110_INASPRZĘGŁO ALTERNATORA JAGUAR
JAGUAR E-TYPE 3.8 (Series1)
Mag. główny0
0| dla numeru producenta | F-230051.XX |
| Liczba rowków | 6 |
| Rozstaw od pierwszego rowka [mm] | 15,2 |
| Szerokość [mm] | 41,6 |
| Średnica 1/Średnica 2 [mm] | 58,7/17,0 |
| Informacja uzupełniająca | wymagane narzędzie specjalne do montażu |
LRA03042_LCEALTERNATOR 12V, kaucja: 418,20zł
120 JAGUAR S-Type 3.0 V6
Mag. główny0
0| Prąd ładowania alternatora [A] | 120 |
| Wykonanie sieci pokładowej | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną |
| Napięcie [V] | 14 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Ø koła pasowego [mm] | 59 |
| Liczba żeber | 6 |
| Zacisk | M8 B+ |
| Zacisk | L-IG-FR-S Plug 162 |
| ID wykonania wtyczki | 0162 |
| Średnica otworu 1 [mm] | 10 |
| Średnica otworu 2 [mm] | 14 |
| Ciężar netto [kg] | 6,61 |
ESA-LR-000_AJKSPRZĘGŁO JEDNOKIERUNKOWE

Mag. główny0
0| Informacja uzupełniająca | wymagane narzędzie specjalne do montażu |
| Liczba rowków | 6 |
| Szerokość [mm] | 41,6 |
| Rozstaw od pierwszego rowka [mm] | 15,2 |