CAL40A44ASALTERNATOR

Mag. główny0
| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 120 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
| Ograniczenia producenta | DENSO |
| ID wykonania wtyczki | CPA0145 |
| Liczba żeber | 6 |
| Ø koła pasowego [mm] | 54 |
| Zacisk | M8 |
| Masa [g] | 5800 |
| Liczba otworów gwintowanych | 2 |
| Liczba otworów do mocowania | 4 |
| Producent | CITROËN |
| Producent | PEUGEOT |
CAL40A44GSALTERNATOR

Mag. główny0
| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 120 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
| Ograniczenia producenta | DENSO |
| ID wykonania wtyczki | CPA0145 |
| Liczba żeber | 6 |
| Ø koła pasowego [mm] | 54 |
| Zacisk | M8 |
| Masa [g] | 5800 |
| Liczba otworów gwintowanych | 2 |
| Liczba otworów do mocowania | 4 |
| Producent | CITROËN |
| Producent | PEUGEOT |
LRA04440_LCEALTERNATOR 12V CITROEN DS OPEL PEUGEOT
150A, C-ELYSEE 1.2 VTi, 301 1.2 VTi, 308 II 1.2VTi/THP
Mag. główny0
0| Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
| Wykonanie sieci pokładowej | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną |
| Napięcie [V] | 14 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Ø koła pasowego [mm] | 54 |
| Liczba żeber | 6 |
| Zacisk | Pin "30" M8 B+ |
| Zacisk | COM/LIN1-2-2A |
| ID wykonania wtyczki | 0296 |
| Rodzaj chłodzenia | chłodzony powietrzem |
| Ciężar netto [kg] | 5,8 |
| Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
443311_VALALTERNATOR
Mag. główny0
| Nowa część bez depozytu | |
| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
| Rodzaj mocowania | Mocowanie 4-punktowe |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Liczba żeber | 6 |
| Ø koła pasowego [mm] | 55 |
| Zacisk | B+ / COM |
| Rozstaw śrub mocujących [mm] | 43 |
| Ciężar [kg] | 6,93 |