10SKV195_SKVPOMPA WSPOMAGANIA OPEL INSIGNIA
OPEL Insignia silniki 2.0 CDTI
Mag. główny0
00| Ciśnienie [bar] | 115 |
| Tryb pracy | hydrauliczny |
| Materiał | Aluminium |
| Rodzaj zaworu | Zawór ograniczający ciśnienie |
| Ø koła pasowego [mm] | 119 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Liczba otworów wlotowych/wylotowych | 1 |
| Typ pompy | pompa łopatkowa |
| Gwarancja | 3 lata gwarancji |
| Nowa część | |
| Liczba rowków | 6 |
| Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) | |
| Rozstaw punktów mocowania [mm] | 103 |
| Ciężar [kg] | 2,08 |
| Ciśnienie robocze [bar] | 115 |
| Wydatek [l/h] | 80 |
KS02000014_BOSPOMPA WSPOMAGANIA OPEL, VAUXHALL
Insignia 2.0 CDTI, Insignia 2.0 CDTI 4x4, Insignia 2.0 CDTI Sports Tourer, Insignia 2.0 CDTI Sports Tourer 4x4, Insignia 2.0 Turbo 4x4, Insignia 2.0 Turbo Sports Tourer 4x4
Mag. główny0
00| Tryb pracy | hydrauliczny |
| Typ pompy | pompa łopatkowa |
140-01-051_ABAPOMPA HYDRAULICZNA, UKŁAD KIEROWNICZY
Mag. główny0
0| dla producentów przekładni kierowniczych | KAYABA |
| Nowa część bez kaucji | |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez zbiornika |
| Liczba rowków | 6 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym |
| Ciśnienie [bar] | 115 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
SPW-PL-001_AJKPOMPA HYDRAULICZNA, UKŁAD KIEROWNICZY
Mag. główny0
0| Koła pasowe | z kołem pasowym wielofunkcyjnym |
| Tryb pracy | hydrauliczny |