114 631 0041/S_MEYmeyle
Mag. główny0
| Tryb pracy | hydrauliczny |
| Ciśnienie robocze [bar] | 95 |
| Nowa część bez depozytu | |
| wymagana liczba | 1 |
| Pojemność [litr] | 2 |
140-01-006_ABAPOMPA HYDRAULICZNA, UKŁAD KIEROWNICZY
Mag. główny0
0| dla producentów przekładni kierowniczych | SAGINAW |
| Nowa część bez depozytu | |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez zbiornika |
| Koła pasowe | bez koła pasowego |
| Ciśnienie [bar] | 90 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
10SKV166_SKVPOMPA HYDRAULICZNA, UKŁAD KIEROWNICZY
GOLF III PASSAT B3 B4 TOLEDO; SEAT TOLEDO LEON AROSA IBIZA INCA 1J0422154J / 1J0422154E / 030145157D
Mag. główny1
00| Ciśnienie [bar] | 90 |
| Tryb pracy | hydrauliczny |
| Materiał | Aluminium |
| Rodzaj zaworu | Zawór ograniczający ciśnienie |
| Koła pasowe | bez koła pasowego |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Liczba otworów wlotowych/wylotowych | 1 |
| Typ pompy | pompa łopatkowa |
| Gwarancja | 3 lata gwarancji |
| Nowa część | |
| Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) | |
| Rozstaw punktów mocowania [mm] | 41 |
| Ciężar [kg] | 1,7 |
| Ciśnienie robocze [bar] | 90 |
| Wydatek [l/h] | 70 |
FT36250_FASPOMPA HYDRAULICZNA, UKŁAD KIEROWNICZY
Mag. główny0
0| Ciśnienie [bar] | 90 |
| Tryb pracy | hydrauliczny |
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
| Liczba otworów wlotowych/wylotowych | 2 |
PP008_KAMPOMPA WSPOMAGANIA AUDI A3 96-03, SEAT LEON 99-
AUDI A3 96-03, SEAT LEON 99-06, TOLEDO II 98-06, SKODA OCTAVIA 97-07, VW BORA/GOLF IV 98-, CADDY III 04-
Mag. główny1
00| Tryb pracy | hydrauliczny |
| dla numeru OE | 1J0 422 152 F |
| Ciśnienie [bar] | 90 |
| Liczba otworów wlotowych/wylotowych | 2 |
SPW-AU-015_AJKPOMPA HYDRAULICZNA, UKŁAD KIEROWNICZY
Mag. główny0
0| Koła pasowe | bez koła pasowego wielofunkcyjnego |
| Numer seryjny | SPW-AU-015 |
| Tryb pracy | hydrauliczny |
115 035_HPPOMPA HYDRAULICZNA, UKŁAD KIEROWNICZY