S3029_ASPROZRUSZNIK
1.4-1.6 HDI
Mag. główny1
0
0
Moc znamionowa [kW] | 1,5 |
Napięcie [V] | 12 |
Liczba otworów do mocowania | 4 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Liczba zębów | 11 |
Wersja | D7G3 |
Jakość | STANDARD LINE |
Nowa część bez depozytu |
S3091_ASPROZRUSZNIK
5802AA
Mag. główny1
0
0
Moc znamionowa [kW] | 1,5 |
Napięcie [V] | 12 |
Liczba otworów do mocowania | 4 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Liczba zębów | 11 |
Wersja | TS18E13 |
Jakość | STANDARD LINE |
Nowa część bez depozytu |
S0324_ASPROZRUSZNIK AS-PL
1.7 kW, MINI
Mag. główny0
0
0
Moc znamionowa [kW] | 1,7 |
Napięcie [V] | 12 |
Liczba otworów do mocowania | 4 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Liczba zębów | 11 |
Wersja | 0001138005 |
Jakość | STANDARD LINE |
Nowa część bez depozytu |
CST10409ASROZRUSZNIK
Mag. główny0
Napięcie [V] | 12 |
Liczba zębów | 11 |
Moc znamionowa [kW] | 1,70 |
Ograniczenia producenta | SEG |
ID wykonania wtyczki | CPS0066 |
Zacisk | M8 |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z funkcją Start-Stop |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Masa [g] | 3400 |
Średnica kołnierza [mm] | 60 |
Liczba otworów gwintowanych | 2 |
Liczba otworów do mocowania | 4 |
Producent | MINI |
CST10409GSROZRUSZNIK
Mag. główny0
Napięcie [V] | 12 |
Liczba zębów | 11 |
Moc znamionowa [kW] | 1,70 |
Ograniczenia producenta | SEG |
ID wykonania wtyczki | CPS0066 |
Zacisk | M8 |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z funkcją Start-Stop |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Masa [g] | 3400 |
Średnica kołnierza [mm] | 60 |
Liczba otworów gwintowanych | 2 |
Liczba otworów do mocowania | 4 |
Producent | MINI |
LRS01737_LCEROZRUSZNIK 12V, kaucja: 81,18zł
1,5KW CITROEN
Mag. główny0
0
Moc znamionowa [kW] | 1,5 |
Napięcie [V] | 12 |
Liczba zębów | 12 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Zacisk | M8 |
ID wykonania wtyczki | M5 |
ID wykonania wtyczki | 0093 |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Liczba otworów gwintowanych | 2 |
Ciężar netto [kg] | 3,3 |