13.0460-2623.2_ATEKLOCKI HAMULC. PEUGEOT 208 12- TYŁ
Peugeot 2008 13- tył, Opel Crossland 17- tył, Citroen C3 09- tył
Mag. główny0
00| Szerokość [mm] | 87,6 |
| Wysokość [mm] | 52,9 |
| Grubość [mm] | 15,7 |
| Styk ostrzegawczy o zużyciu | nieprzygotowany do wskaźnika zużycia |
| Styk ostrzegawczy o zużyciu | bez styku zużycia |
| Informacja uzupełniająca | ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami |
| system hamulcowy | Lucas / TRW |
| Oznaczenie kontrolne | E1 90R-02A0333/0218 |
| Dostępne MAPP-Code |
13.0470-2623.2_ATEKLOCKI HAMULC. PEUGEOT 208 12- TYŁ
Peugeot 2008 13- tył, Opel Crossland 17- tył, Citroen C3 09- tył
Mag. główny0
0| Szerokość [mm] | 87,6 |
| Wysokość [mm] | 52,9 |
| Grubość [mm] | 15,7 |
| Styk ostrzegawczy o zużyciu | nieprzygotowany do wskaźnika zużycia |
| Styk ostrzegawczy o zużyciu | bez styku zużycia |
| Informacja uzupełniająca | ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami |
| system hamulcowy | Lucas / TRW |
| Oznaczenie kontrolne | E1 90R-02A0576/0602 |
| Dostępne MAPP-Code | |
| Dopuszcz. do mocy pojazdu [kW] | 225 |
ADR164201_BLPKLOCKI HAMULC. RENAULT
CLIO II (BB0/1/2_, CB0/1/2_) 1998.09->
Mag. główny0
00| Długość [mm] | 87 |
| Szerokość [mm] | 53 |
| Oznaczenie kontrolne | ECE R90 Approved |
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Grubość 1 [mm] | 15 |
| Ciężar [kg] | 0,78 |
| uwzględnić informację serwisową |
LP565_DELKLOCKI HAMULCOWE
Mag. główny1
00| Kod FMSI | D1017-7920 D1112-821 |
| Oznaczenie kontrolne | E1 90R-01878/507 |
| system hamulcowy | TRW |
| Informacja uzupełniająca | bez podkładki wytłumiającej |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami |
| Numer WVA | 20960 |
| Materiał wykładziny ciernej | Low-Metallic |
| Styk ostrzegawczy o zużyciu | nieprzygotowany do wskaźnika zużycia |
| Szerokość 1 [mm] | 87,2 |
| Szerokość 2 [mm] | 87 |
| Wysokość 1 [mm] | 53 |
| Wysokość 2 [mm] | 53 |
| Grubość 1 [mm] | 17 |
| Grubość 2 [mm] | 17 |
116045_FEBKLOCKI HAMULCOWE
Mag. główny0
0| Długość [mm] | 87 |
| Szerokość [mm] | 52,9 |
| Oznaczenie kontrolne | ECE R90 Approved |
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Grubość 1 [mm] | 15,8 |
| Ciężar [kg] | 0,967 |
| Informacja uzupełniająca | ze śrubami |
| uwzględnić informację serwisową |
16146_FEBKLOCKI HAMULC. VW GOLF III TYŁ
(ZASTOSUJ ZEST. MONT. PFK405) VW GOLF III (1H1) 11/91-08/97 PASSAT Variant (3A5, 35I) 02/88-05/97 - AUDI A4 (8D2, B5) 01/95-11/00 - VW GOLF II (19E, 1G1) 08/83-10/91 - AUDI A4 Avant (8D5, B5) 07/95-09/01
Mag. główny0
00| Długość [mm] | 87 |
| Szerokość [mm] | 52,9 |
| Oznaczenie kontrolne | ECE R90 Approved |
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Grubość 1 [mm] | 15 |
| Ciężar [kg] | 0,78 |
| uwzględnić informację serwisową |
1B2001_PPHKLOCKI HAMULC. OCTAVIA 96- TYŁ, 307 TYŁ (!)
20961172
2355401_TXRKLOCKI HAMULCOWE
Mag. główny0
0| Szerokość [mm] | 87 |
| Wysokość [mm] | 53 |
| Grubość [mm] | 15,2 |
| Styk ostrzegawczy o zużyciu | nieprzygotowany do wskaźnika zużycia |
| Informacja uzupełniająca | ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami |
| Numer WVA | 23554 |
| system hamulcowy | Lucas |
| Przestrzegaj informacji montażowych | |
| Długość opakowania [cm] | 9,5 |
| Szerokość opakowania [cm] | 8,2 |
| Wysokość opakowania [cm] | 7,3 |
| Ciężar [kg] | 0,91 |
723 795_HPKLOCKI HAMULCOWE
Mag. główny0
0| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Grubość 1 [mm] | 17,2 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami |
| Liczba okładzin ciernych | 4 |
| Styk ostrzegawczy o zużyciu | bez styku zużycia |
| Oznaczenie kontrolne | ECE R90 APPROVED |
| Informacja uzupełniająca | z instrukcją montażu |
20961.160.1_ZIMKLOCKI HAMULC. RENAULT SCENIC 98- TYŁ
Mag. główny0
00| system hamulcowy | LUCAS-GIRLING |
| Szerokość [mm] | 87 |
| Wysokość [mm] | 53 |
| Grubość [mm] | 16 |
| Numer WVA | 20961 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Fotografia odpowiada zakresowi dostawy |
| Oznaczenie kontrolne | ECE R90 APPROVED |