09SKV089_SKVSONDA LAMBDA NISSAN SENTRA ALTIMA INFINITI
Nissan Sentra Altima Infiniti 22690-2A000,22690- 8J010, 22691-5M014 22691 8U 000
Mag. główny0
0
0
sonda lambda | sonda lambda |
Napięcie [V] | 12 |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Ciężar [kg] | 0,1 |
Tryb pracy | elektryczny |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
09SKV903_SKVSONDA LAMBDA UNIWERSALNA 3 KABLE
Mag. główny0
0
0
sonda lambda | sonda lambda |
Napięcie [V] | 12 |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Liczba przewodów | 3 |
Ciężar [kg] | 0,08 |
Tryb pracy | elektryczny |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
09SKV913_SKVSONDA LAMBDA UNIWERSALNA 4 KABLE (REZYST.13 OHM)
Uniwersalna 4 kable - rezystancja grzałki 13 OHM
Mag. główny0
0
0
sonda lambda | sonda lambda |
Napięcie [V] | 12 |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Liczba przewodów | 4 |
Ciężar [kg] | 0,09 |
Opór [Ohm] | 13 |
Tryb pracy | elektryczny |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
81014OQ_MEASONDA LAMBDA
Mag. główny0
0
OZA624-E3_NGKSONDA LAMBDA 0412 (!)
0412
Mag. główny0
0
0
AT12412_ATASONDA LAMBDA FORD
3 lata gwarancji / OPEL / Vectra,
ES10993-12B1_DELSONDA LAMBDA FORD
FORD Escort 86 Express-IV-Convertible IV-Turnier IV, Orion II, Fiesta II, Scorpio I Saloon, Sierra Hatchback-Turnier, Transit Bus-Flatbed/Chassis
177389_FEBSONDA LAMBDA FORD
6196227
Mag. główny0
0
sonda lambda | ogrzewana |
sonda lambda | sonda regulacyjna |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 22 |
Liczba przewodów | 3 |
Długość przewodu [mm] | 570 |
Ciężar [kg] | 0,105 |
25-76-0033_VEMSONDA LAMBDA FORD
SCORPIO I (GAE, GGE) 2.0 i 1985.04->1994.09
Mag. główny0
0
Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
Kolor wtyczki | czarny |
Liczba przewodów | 4 |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
Długość przewodu [mm] | 455 |
Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
Długość [mm] | 580 |
dla numeru OE | 1 647 993 |
Długość całkowita [mm] | 580 |
Liczba zestyków | 3 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 100000 |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |