OZA112-A6_NGKSONDA LAMBDA FIAT OZA112-A6
NTK Palio 1.2i Weekend/Strada (178B5.000) 10.97-11.00-4przew.-dł.400mm.

Mag. główny0
0AT12461_ATASONDA LAMBDA FIAT
3 lata gwarancji / FIAT / Tipo, Uno, Croma, Golf II, Passat
0258005244_BOSSONDA LAMBDA FIAT
TD
Mag. główny0
00| Liczba przewodów | 4 |
| Długość całkowita [mm] | 430 |
| dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 0258986505 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
09SKV059_SKVSONDA LAMBDA
NTK: 1759, 0245, 1798, 0036, 0296, 0409, 1794, 1710, 0377 DŁUŻSZA 0489
Mag. główny0
00| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 410 |
| Gwarancja | 3 lata gwarancji |
| Liczba przewodów | 4 |
| Ciężar [kg] | 0,09 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
7.02604.57.0_PIESONDA LAMBDA FIAT

Mag. główny0
00DOX-1547_DENSONDA LAMBDA FIAT
Palio 1.2i Weekend/Strada (178B5.000) 10.97-11.00-4przew.-dł.400mm.
Mag. główny0
0| sonda lambda | ogrzewana |
| sonda lambda | sonda palcowa |
| sonda lambda | sonda lambda |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 400 |
| Liczba zestyków | 4 |
| Ograniczenia producenta | DENSO |
| dla numeru OE | 46481457 |
| Jakość | DENSO |
| Masa [g] | 95 |
| Ciężar brutto [g] | 125 |
09SKV592_SKVSONDA LAMBDA FIAT
Mag. główny0
00| sonda lambda | sonda regulacyjna |
| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 810 |
| Gwarancja | 3 lata gwarancji |
| Liczba przewodów | 4 |
| Ciężar [kg] | 0,14 |
| Opór [Ohm] | 6 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
24-76-0018_VEMSONDA LAMBDA LANCIA
LYBRA (839_) 1.6 1999.07->2005.10
Mag. główny0
0| Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
| Długość przewodu [mm] | 360 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Kolor wtyczki | czarny |
| Liczba zestyków | 4 |
| dla numeru OE | 46 481 457 |
| Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
| Długość [mm] | 450 |
| Liczba połączeń | 4 |
| sonda lambda | sonda diagnostyczna |
| Liczba przewodów | 4 |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |