OZA341-PG5_NGKSONDA LAMBDA CITROEN PEUGEOT OZA341-PG5
NTK Berlingo,Saxo,206 1.1i ,1,4I 1,6I (HFZ) <TU1JP/ KFX <TU3JP-4przew.-dł.536mm.
Mag. główny0
0
OZA341-PG6_NGKSONDA LAMBDA CITROEN PEUGEOT OZA341-PG6
NTK 406 1.8i 16V EW7J4 <6FZ> 09.00- /TYŁ/-4przew.-dł.1236mm.
Mag. główny0
0
OZA341-PG7_NGKSONDA LAMBDA CITROEN OZA341-PG7
NTK Xsara,Peugeot 307 2 1.8i 16V 6FZ <EW7J4> 09.00- /TYŁ/-4przew.-dł.1486mm.
Mag. główny0
0
OZA341-PG8_NGKSONDA LAMBDA CITROEN OZA341-PG8
NTK C5 1.8i 16V 02.01-, 407 1.8 16V EW7J4 <6FZ> 04.04- /TYŁ/ -4przew.-dł.1836mm.
Mag. główny0
0
OZA836-EE10_NGKSONDA LAMBDA OZA836-EE10
NTK
Mag. główny0
0
0258986507_BOSSONDA LAMBDA 15730 (!)
15730
Mag. główny2
0
0
Liczba przewodów | 4 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
ES20308-12B1_DELSONDA LAMBDA CITROEN
CITROEN Berlingo, C2, C3, C4, C5, C6, C8, Saxo, Xsara, LANCIA Phedra, PEUGEOT 106, 206, 207, 307, 406, 407, 607, 807,1007, Partner
DOX-1538_DENSONDA LAMBDA CITROEN PEUGEOT
Mag. główny0
0
0
sonda lambda | ogrzewana |
sonda lambda | sonda palcowa |
sonda lambda | sonda lambda |
Wymiar gwintu | M18x1.5 |
Długość przewodu [mm] | 535 |
Liczba zestyków | 4 |
Ograniczenia producenta | DENSO |
dla numeru OE | 1628NY |
Jakość | OE |
Masa [g] | 100 |
Ciężar brutto [g] | 130 |
ESL-CT-004_AJKSONDA LAMBDA
Mag. główny0
Długość [mm] | 555 |
Strona zabudowy | z przodu |
Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
sonda lambda | sonda diagnostyczna |
sonda lambda | sonda regulacyjna |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
Strona zabudowy | przed katalizatorem |
Strona zabudowy | za katalizatorem |
Numer seryjny | ESL-CT-004 |
22-76-0007_VEMSONDA LAMBDA PEUGEOT
306 liftback (7A, 7C, N3, N5) 1.4 1993.01->2003.10
Mag. główny0
0
Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
Kształt obudowy wtyczki | okrągły |
Liczba przewodów | 4 |
Długość przewodu [mm] | 450 |
Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
Długość [mm] | 570 |
Wersja | ZR-PLANAR |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |