Nasze zamienniki2

17SKV101_SKVCZUJNIK MAP ALFA ROMEO 145 146 CITROEN BERLINGO
ALFA ROMEO 145 146 CITROEN Berlingo Saxo Xantia FORD Transit PEUGEOT 306 406 605 Partner

Dostępność

Mag. główny0

Napięcie [V] 12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez cięgna
Gwarancja 3 lata gwarancji
Ciężar [kg] 0,07
Tryb pracy elektryczny
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE)

1.993.001_EPSCZUJNIK PODCIŚNIENIA OPEL
ASTRA 1.4i/1.6i 98-,CORSA 1.2i-1.6i 82-,KADETT 1.3i-

Dostępność

Mag. główny0

Ciśnienie od [kPa] 15
ciśnienie do [kPa] 102
Napięcie wyjściowe od [V] 0,261
Napięcie wyjściowe do [V] 4,958

Zamienniki TecDoc9

7700706876_DLOCZUJNIK PODCIŚNIENIA OPEL RENAULT
6238927

Dostępność

Mag. główny0

Liczba zestyków 3
Kształt obudowy wtyczki prostokątny
Kolor czarny
dla numeru OE 7700706876

P6111103_BGPCZUJNIK, CIŚNIENIE DOŁADOWANIA

Dostępność

Mag. główny0

Długość [mm] 78
Szerokość [mm] 52
Wysokość [mm] 33
Ciężar [kg] 0,049

PS10075-11B1_DELCZUJNIK CISNIENIA KOLEKTORA

Dostępność

Mag. główny0

Liczba zestyków 3
Ciśnienie od [kPa] 20

PS10075-15B1_DELCZUJNIK CIŚNIENIA POWIETRZA, ADAPTACJA WYSOKOŚCIOWA

Dostępność

Mag. główny0

Liczba zestyków 3
Ciśnienie od [kPa] 20

15001_FAECZUJNIK PODCIŚNIENIA OPEL
ASTRA 1.4i/1.6i 98-,CORSA 1.2i-1.6i 82-,KADETT 1.3i-

Dostępność

Mag. główny0

Liczba zestyków 3
Ciśnienie od [kPa] 15
ciśnienie do [kPa] 100

33629_FEBCZUJNIK PODCIŚNIENIA OPEL
CORSA A+B, KADETT E, ASTRA F+G, VECTRA A+B benz.

Dostępność

Mag. główny0

Liczba połączeń 3
Materiał Tworzywo sztuczne
Ciężar [kg] 0,060
dla numeru OE 62 38 927

6PP 009 400-221_HELCZUJNIK PODCIŚNIENIA CITROEN FIAT PEUGEOT

Dostępność

Mag. główny0

Od ciśnienia [Pa] 20000
Do ciśnienia [Pa] 100000
Napięcie [V] 5
Liczba zestyków 3
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców!

82052_MEACZUJNIK, CIŚNIENIE W KOLEKTORZE DOLOTOWYM

Dostępność

Mag. główny0

Liczba zestyków 3
Ciśnienie od [kPa] 15
ciśnienie do [kPa] 100
dla numeru OE 6238927

7.18222.01.0_PIECZUJNIK CIŚNIENIA POWIETRZA RURA WLOTOWA OPEL

Dostępność

Mag. główny0

Tryb pracy pneumatyczny