1986A01810_BOSALTERNATOR ALT 14V 140A (R)
ALT 14V 140A (R)

Mag. główny0
0| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 140 |
| Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
| Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
| Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 69,1 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wielofunkcyjnym |
| Liczba rowków | 6 |
| Ø koła pasowego [mm] | 56,8 |
| Zacisk | D+(M6) |
| Zacisk | B+(M8) |
| Długość [mm] | 231 |
| zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
CAL10163ASALTERNATOR

Mag. główny0
| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 140 |
| Ograniczenia producenta | BOSCH |
| ID wykonania wtyczki | CPA0094 |
| Liczba żeber | 6 |
| Ø koła pasowego [mm] | 49 |
| Zacisk | M8 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem |
| Masa [g] | 7400 |
| Liczba otworów do mocowania | 3 |
| Producent | BMW |
CAL10163RSALTERNATOR

Mag. główny0
| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 140 |
| Ograniczenia producenta | BOSCH |
| ID wykonania wtyczki | CPA0094 |
| Liczba żeber | 6 |
| Ø koła pasowego [mm] | 49 |
| Zacisk | M8 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
| Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem |
| Masa [g] | 7400 |
| Liczba otworów do mocowania | 3 |
| Producent | BMW |
444511_VALALTERNATOR
Mag. główny0
| Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 140 |
| Rodzaj mocowania | Mocowanie 3-punktowe |
| Pozycja / stopień | L 95 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
| Liczba żeber | 6 |
| Ø koła pasowego [mm] | 60 |
| Zacisk | B+ / D+ |
| Ciężar [kg] | 7,35 |