35230_ABSKLOCKI HAMULC. JEEP COMPAS 17- TYŁ
K68353597AA
822-1002-1_CIFKLOCKI HAMULC. FIAT 500X 14- TYŁ
77367145
184237_FEBKLOCKI HAMULC. JEEP COMPAS 17- TYŁ
K68353597AA
Mag. główny0
0
Długość [mm] | 115,6 |
Szerokość [mm] | 47,6 |
Oznaczenie kontrolne | ECE R90 Approved |
Strona zabudowy | Oś tylna |
Grubość 1 [mm] | 17,5 |
Styk ostrzegawczy o zużyciu | z akustycznym czujnikiem zużycia |
Ciężar [kg] | 1,335 |
uwzględnić informację serwisową |
1B2188_PPHKLOCKI HAMULCOWE JEEP
K68353597AA
Mag. główny0
0
Styk ostrzegawczy o zużyciu | z akustycznym czujnikiem zużycia |
Wysokość 1 [mm] | 47,7 |
Szerokość 1 [mm] | 115,6 |
Grubość 1 [mm] | 17,3 |
2284401_TXRKLOCKI HAMULCOWE
Mag. główny0
0
Szerokość [mm] | 115,8 |
Wysokość [mm] | 47,4 |
Grubość [mm] | 17,5 |
Styk ostrzegawczy o zużyciu | z akustycznym czujnikiem zużycia |
Informacja uzupełniająca | ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami |
Numer WVA | 22844 |
system hamulcowy | TRW |
Długość opakowania [cm] | 12,5 |
Szerokość opakowania [cm] | 8,1 |
Wysokość opakowania [cm] | 8 |
Ciężar [kg] | 1,24 |
1979_TOMKLOCKI HAMULC. JEEP COMPAS 17- TYŁ
K68353597AA
Mag. główny0
0
Strona zabudowy | Oś tylna |
Grubość [mm] | 17,5 |
Szerokość [mm] | 115,8 |
Wysokość [mm] | 47,4 |
Styk ostrzegawczy o zużyciu | z akustycznym czujnikiem zużycia |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami |
system hamulcowy | TRW |
Informacja uzupełniająca | ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego |
Ciężar [kg] | 1,2 |
22844.165.2_ZIMKLOCKI HAMULC. JEEP COMPAS 17- TYŁ
K68353597AA
Mag. główny0
0
system hamulcowy | TRW |
Szerokość [mm] | 116 |
Wysokość [mm] | 48 |
Grubość [mm] | 17 |
Styk ostrzegawczy o zużyciu | z akustycznym czujnikiem zużycia |
Liczba wskazań zużycia [na oś] | 2 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Fotografia odpowiada zakresowi dostawy |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z blachą ślizgową |
Informacja uzupełniająca | ze śrubami |
Oznaczenie kontrolne | ECE R90 APPROVED |