A3035_ASPALTERNATOR (!)
Mag. główny1
0
0
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 125 |
Koła pasowe | bez koła pasowego |
Jakość | STANDARD LINE |
Nowa część bez depozytu |
1986A01347_BOSALTERNATOR DACIA RENAULT
125A, NISSAN Almera (N16) 1.5 dCi, Micra (K12) 1.5 dCi, RENAULT Clio II 1.5 dCi, Grand ScEnic II 1.5 dCi, Kangoo I 1.5 dCi, Megane II 1.5 dCi, ScEnic II 1.5 dCi, Thalia 1.5 dCi
Mag. główny0
0
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 125 |
Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 42 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Liczba rowków | 5 |
Ø koła pasowego [mm] | 55 |
Zacisk | B+(M8) |
ID wykonania wtyczki | 55 |
Długość [mm] | 180 |
zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
9XU 358 038-491_HELSPRZĘGŁO ALTERNATORA RENAULT
KANGOO, MEGANE I 1.6
Mag. główny0
0
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 18 |
Głębokość zabudowy [mm] | 16 |
średnica zewnętrzna [mm] | 59 |
dla numeru producenta | F-550181.XX |
dla numeru producenta | F-557755.XX |
Ograniczenia producenta | Valeo |
Ograniczenia producenta | Bosch |
Szerokość [mm] | 43,7 |
Wymiar gwintu | M16x1,5 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 17 |
Ø koła pasowego [mm] | 55 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Informacja uzupełniająca | z pokrywą |
Liczba rowków | 6 |
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
40-13-40025_VEMALTERNATOR RENAULT
LAGUNA I (B56_, 556_) 1.9 dCi (B56W) 1993.11->2002.08
Mag. główny0
0
Nowa część bez depozytu | |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 125 |
Liczba żeber | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 49 |
Nowa część |
40-13-42030_VEMALTERNATOR RENAULT
LAGUNA I (B56_, 556_) 1.9 dTi (B56J) 1993.11->2002.08
Mag. główny0
0
Nowa część bez depozytu | |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 75 |
Liczba żeber | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 55 |
Nowa część |