ADT37252_BLPGENERATOR IMPULSÓW, WAŁ KORBOWY (!)
9091905005
Mag. główny1
00| Liczba połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| Informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
121-01-094_ABAZAWÓR AGR
Mag. główny0
0| niewymagany zwrot starej części | |
| Nowa część | |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
121-01-095_ABAZAWÓR AGR
Mag. główny0
0| Strona zabudowy | kolektor dolotowy |
| niewymagany zwrot starej części | |
| Nowa część | |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z chłodnicą AGR |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
| Liczba zestyków | 5 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Rodzaj zaworu | Zawór sterujący |
| Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
233-05-601_ABAŁOŻYSKOWANIE, BELKA OSI

Mag. główny0
0| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Strona zabudowy | z lewej |
| średnica zewnętrzna [mm] | 78 |
| sparowany numer artykułu | 233-05-602 |
| Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
233-06-559_ABAŁĄCZNIK STABILIZATORA

Mag. główny0
0| Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
| Drążek / rozpórka | drążek skrętny łącznikowy |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1,25 |
| Długość [mm] | 320 |
| sparowany numer artykułu | 233-06-560 |
| Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
CSN89E04ASCZUJNIK, PRĘDKOŚĆ OBROTOWA KOŁA

Mag. główny0
| Producent | SUZUKI |
D130302_DECKOŃCÓWKA DRĄŻKA KIEROWNICZEGO

Mag. główny0
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | zewnętrzny |
| Długość [mm] | 159 |
| Wymiar gwintu | M14 X 1.5 |
| Wymiar stożka [mm] | 14 |
D130377_DECKOŃCÓWKA DRĄŻKA KIEROWNICZEGO

Mag. główny0
0| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Grubość [mm] | 91,0 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Długość [mm] | 95 |
| Gwint wewnętrzny [mm] | M14 x 1,5 |
| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
D800001_DECPODUSZKA SILNIKA / MOCOWANIE
Mag. główny0
0| Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
| Strona zabudowy | z lewej |
| Materiał | Guma / metal |
17SKV216_SKVCZUJNIK POŁOŻENIA WAŁU KORBOWEGO FIAT ALBEA LINEA
FIAT Albea Linea Palio Punto Stilo
Mag. główny0
00| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 570 |
| Liczba zestyków | 2 |
| Gwarancja | 3 lata gwarancji |
| Ciężar [kg] | 0,1 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
60E9053-JPN_JPNDMUCHAWA VW
GOLF V (03-) / Z MODUŁEM
Mag. główny0
0| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
| Napięcie [V] | 12 |
| Ograniczenia producenta | VALEO |
| Liczba łopatek wentylatora | 41 |
| Średnica koła łopatkowego [mm] | 143 |
19114_KAMZAWÓR EGR

Mag. główny0
0871192_MEACZUJNIK, POZYCJA WAŁKA ROZRZĄDU
901118_MEACZUJNIK, PRĘDKOŚĆ OBROTOWA KOŁA
Mag. główny0
0| Liczba zestyków | 2 |
| Liczba zestyków | 4 |
| Kształt obudowy wtyczki | kanciasty |
| Informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Głębokość zabudowy [mm] | 36 |
| Strona zabudowy | Oś przednia, z prawej |
| Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
| dla numeru OE | 5620081A40 |
CZW-FT-003_AJKZBIORNICZEK WYRÓWNAWCZY, PŁYN CHŁODZĄCY
Mag. główny0
0| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| Numer seryjny | CZW-FT-003 |
ETB-UV-000_AJKKORPUS PRZEPUSTNICY
AUDI/SKODA/SEAT/VW SILNIKI:/BHC/ATL/CFGB/CFFA/CFFB/BKE/BDG/BDH/BKE/BRB/BNA/BRF/BRD/BVA/BVG/BPW/BVF/BRE/BLB/CAMA/CAMB/CGKA/CGKB/CLAB/CKVC/CDUC/CKVB/CCWA/CAPA/CCWB/ASB/BMK/CDYA/CLAA/CGQB/CPNB/CLLB/CDUD/CRCA/BUG/CASA/CATA/
Mag. główny0
0| Numer seryjny | ETB-UV-000 |
ETB-VW-021_AJKKORPUS PRZEPUSTNICY
AUDI A4 1.9TDI,2.0TDI 2004-,A6 2.0TDI 2004-,SKODA SUPERB 1.9TDI,2.0TDI 2005-,VW PASSAT 2.0TDI 2003-
Mag. główny0
0| Napięcie [V] | 12 |
| Numer seryjny | ETB-VW-021 |
| Tryb pracy | elektryczny |
7.03703.70.0_PIEKORPUS PRZEPUSTNICY VAG
1.9 TDI
Mag. główny0
00| Tryb pracy | elektryczny |
| Średnica [mm] | 48 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu | |
| Informacja uzupełniająca | Sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update) |
103 039_HPODBOJNIK, RESOROWANIE
POLO 1.0-1.9 94- GOLF+VENTO 2.0 94-97 A3 1.6-1.9 96-
112 106_HPWENTYLATOR WEWNĘTRZNY
Mag. główny0
0| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie |
| Informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Rodzaj wtyczki | Wtyk płaski |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Liczba zestyków | 2 |
| Liczba łopatek wentylatora | 48 |
| Materiał obudowy | Tworzywo sztuczne |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
114 467_HPPRZEWÓD POWIETRZA DOŁADOWUJĄCEGO
Mag. główny0
0| Strona zabudowy | góra |
| Strona zabudowy | po stronie silnika |
| Strona zabudowy | obudowa przepustnicy |
| Przewód turbosprężarki | Połączenie rurowe do korpusu przepustnicy |
| Rodzaj przewodu | Wąż kształtowy |
115 211_HPWENTYLATOR WEWNĘTRZNY
Mag. główny0
0| Strona zabudowy | z tyłu |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów bez klimatyzacji |
| Ogrzewanie/chłodzenie | dla samochodów z ogrzewaniem dodatkowym |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Materiał obudowy | Tworzywo sztuczne |
115 828_HPGENERATOR IMPULSÓW, WAŁ KORBOWY
Mag. główny0
0| Strona zabudowy | Blok silnika |
| Liczba zestyków | 3 |
| Materiał obudowy | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Kształt | ustawiony pod kątem |
| Informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Długość całkowita [mm] | 263 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
117 018_HPWENTYLATOR WEWNĘTRZNY
Mag. główny0
00| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
| Informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Liczba zestyków | 2 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez zintegrowanego regulatora |
| Liczba łopatek wentylatora | 43 |
| Materiał obudowy | Tworzywo sztuczne |
| Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |
117 092_HPWENTYLATOR WEWNĘTRZNY
Mag. główny0
0| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
| Informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Liczba zestyków | 2 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez zintegrowanego regulatora |
| Liczba łopatek wentylatora | 43 |
| Materiał obudowy | Tworzywo sztuczne |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
117 175_HPGENERATOR IMPULSÓW, WAŁ KORBOWY
Mag. główny0
0| Liczba zestyków | 3 |
| Materiał obudowy | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Kolor wtyczki | czarny |
| Długość całkowita [mm] | 58,5 |
| Informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
117 316_HPZESPÓŁ ZASILAJĄCY W PALIWO
Mag. główny0
0| Tryb pracy | elektryczny |
| Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Rodzaj paliwa | benzyna |
| Liczba zestyków | 5 |
| Ciśnienie robocze od [bar] | 1,5 |
| ciśnienie robocze do [bar] | 6 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pompą strumieniową |
| Informacja uzupełniająca | z kołyską |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z czujnikiem poziomu paliwa |
| Rodzaj czujnika | Czujnik dźwigniowy |
| Informacja uzupełniająca | z przewodem |
207 067_HPGENERATOR IMPULSÓW, WAŁ KORBOWY
208 081_HPZESTAW ŁOŻYSK KOŁA
Mag. główny0
0| Strona zabudowy | Oś tylna strona lewa |
| Liczba na oś | 2 |
| Strona zabudowy | Oś tylna strona prawa |
| Felga, liczba otworów | 4 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 120 |
| Informacja uzupełniająca | z nakładką ze smarem |
| Informacja uzupełniająca | z nakrętką |
| Informacja uzupełniająca | Łożysko zintegrowane w piaście koła |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 100 |
| Średnica otworu centrującego [mm] | 30 |
| Informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów |
408 166_HPWENTYLATOR WEWNĘTRZNY
Mag. główny0
0| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie |
| Informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Liczba zestyków | 2 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez zintegrowanego regulatora |
| Średnica koła łopatkowego [mm] | 145 |
| Liczba łopatek wentylatora | 47 |
| Materiał obudowy | Tworzywo sztuczne |
| Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |
625 257_HPCHŁODNICA OLEJU, AUTOMATYCZNA PRZEKŁADNIA
630 655_HPZESPÓŁ ZASILAJĄCY W PALIWO
Mag. główny0
0| Tryb pracy | elektryczny |
| Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Rodzaj paliwa | benzyna |
| Liczba zestyków | 5 |
| Informacja uzupełniająca | z kołyską |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z czujnikiem poziomu paliwa |
| Rodzaj czujnika | Czujnik dźwigniowy |
| Informacja uzupełniająca | z filtrem |
633 209_HPZAWÓR, STEROWNIE PRZEPŁYWEM POWIETRZA (POWIETRZE ZASYSANE)
Mag. główny0
0| Tryb pracy | elektryczny |
| Rodzaj zaworu | Zawór przekroczenia ilości powietrza |
| Liczba zestyków | 3 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Strona zabudowy | rura ssąca |
| Strona zabudowy | na dole |
638 753_HPKORPUS TERMOSTATU
Mag. główny0
0| Materiał obudowy | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) |
| Sposób montażu | montowany wcześniej |
| Temperatura otwarcia [°c] | 83 |
| Temperatura otwarcia [°c] | 87 |
| Rodzaj korpusu | obudowa z tworzywa sztucznego |
| Informacja uzupełniająca | z czujnikiem |
| Informacja uzupełniająca | z termostatem |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami |
721 694_HPGENERATOR IMPULSÓW, WAŁ KORBOWY
723 923_HPMOCOWANIE AMORTYZATORA
Mag. główny0
0| Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
| Strona zabudowy | Oś przednia, z prawej |
| Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
| Liczba na oś | 2 |
| Informacja uzupełniająca | bez łożyska walcowego |
| Zamiana tylko w parach |
724 054_HPOSŁONA TARCZY HAMULCOWEJ
Mag. główny0
0| Strona zabudowy | Oś tylna strona prawa |
| Materiał | blacha stalowa |
| sparowany numer artykułu | 724 053 |
| Powierzchnia | lakierowane na czarno |
| Powierzchnia | Powleczony KTL (katodowe lakierowanie zanurzeniowe) |