633718_KYBAMORTYZATOR RENAULT P
Renault Grand Scenic PHASE II (2003), Megane PHASE II (2003), Megane CC PHASE II (2003), Megane EstateBreak PHASE II (2003) , Przód
Mag. główny0
0
0
Strona zabudowy | Oś przednia |
Rodzaj amortyzatorów | Ciśnienie oleju |
Typ amortyzatora | Kolumna zawieszenia |
Typ amortyzatora | Amortyzator ze sprężyną odbicia |
Sposób mocowania amortyzatora | górny trzon |
MA-00415_ASHAMORTYZATOR
Mag. główny0
Strona zabudowy | Oś przednia |
system tłumienia drgań zawieszenia | dwururka |
Rodzaj amortyzatorów | Ciśnienie gazu |
Typ amortyzatora | Kolumna zawieszenia |
Numer artykułu zalecanego dodatku | SMA0155 |
Sposób mocowania amortyzatora | górny trzon |
KS 09_HUTPODUSZKA AMORT. ZESTAW RENAULT
RENAULT Megane II (09/2002>07/2009), Scenic II (05/2003>11/2009)
Mag. główny0
0
2001055_KAMAMORTYZATOR PRZÓD RENAULT
8200222456
Mag. główny2
0
0
Strona zabudowy | Oś przednia |
Rodzaj amortyzatorów | Ciśnienie oleju |
Typ amortyzatora | Kolumna zawieszenia |
Sposób mocowania amortyzatora | górny trzon |
G7396_MONAMORTYZATOR (!)
Mag. główny2
0
0
Rodzaj amortyzatorów | Ciśnienie gazu |
Typ amortyzatora | Kolumna zawieszenia |
Sposób mocowania amortyzatora | górne oko |
Sposób mocowania amortyzatora | dolne oko |
system tłumienia drgań zawieszenia | dwururka |
Gwarancja | 5 lat gwarancji na akcesoria przy wymianie parami |
Średnica otworu [mm] | 30 |
Średnica korbowodu [mm] | 20 |
Numer artykułu zalecanego dodatku | MK193 |
Numer artykułu zalecanego dodatku | PK159 |
Ciężar [kg] | 2,200 |
Długość opakowania [cm] | 51,8 |
Szerokość opakowania [cm] | 18,2 |
Wysokość opakowania [cm] | 18,3 |
310 056_SACAMORTYZATOR RENAULT
MEGANE II CoupE-Cabriolet (EM0/1_)
Mag. główny0
0
Parametr | SFE30/20X183A |
Rodzaj amortyzatorów | Ciśnienie gazu |
Typ amortyzatora | Kolumna zawieszenia |
system tłumienia drgań zawieszenia | dwururka |
Wersja wzmocniona | |
alternatywny zestaw naprawczy | 310 054 |
Sposób mocowania amortyzatora | górny trzon |
VKDA 35625_SKFPODUSZKA AMORTYZATORA
+LOZ R655.17
Mag. główny0
0
0
Liczba na oś | 2 |