30 93 4388_SWGSONDA LAMBDA
Mag. główny0
| sonda lambda | ogrzewana |
| Długość [mm] | 645 |
| Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 740 |
09SKV029_SKVSONDA LAMBDA
NTK: 0270, 0426, 0435, 1885, 0006, 1778, 1809, 1627 DŁUŻSZA 0391
Mag. główny0
00| sonda lambda | sonda lambda |
| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 620 |
| Gwarancja | 3 lata gwarancji |
| Liczba przewodów | 4 |
| Ciężar [kg] | 0,11 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
09SKV909_SKVSONDA LAMBDA UNIWERSALNA 4 KABLE (REZYST.9 OHM)
Uniwersalna 4 kable - rezystancja grzałki 9 OHM
Mag. główny1
00| sonda lambda | sonda lambda |
| Napięcie [V] | 12 |
| Gwarancja | 3 lata gwarancji |
| Liczba przewodów | 4 |
| Ciężar [kg] | 0,09 |
| Opór [Ohm] | 9 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
120-08-231_ABASONDA LAMBDA
Mag. główny0
0| sonda lambda | sonda lambda |
| sonda lambda | ogrzewana |
| Wymiar gwintu | M18x1,5 |
| Długość przewodu [mm] | 560 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Liczba zestyków | 4 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
09SKV641_SKVSONDA LAMBDA AUDI CHEVROLET SEAT SKODA VW
Mag. główny0
00| sonda lambda | sonda lambda |
| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 980 |
| Gwarancja | 3 lata gwarancji |
| Liczba przewodów | 4 |
| Ciężar [kg] | 0,17 |
| Opór [Ohm] | 9 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
09SKV694_SKVSONDA LAMBDA AUDI SEAT SKODA VW
Mag. główny0
00| sonda lambda | sonda diagnostyczna |
| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 760 |
| Gwarancja | 3 lata gwarancji |
| Liczba przewodów | 4 |
| Ciężar [kg] | 0,15 |
| Opór [Ohm] | 9 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
09SKV706_SKVSONDA LAMBDA AUDI SEAT SKODA VW
Mag. główny0
00| sonda lambda | sonda diagnostyczna |
| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 650 |
| Gwarancja | 3 lata gwarancji |
| Liczba przewodów | 4 |
| Ciężar [kg] | 0,15 |
| Opór [Ohm] | 6 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
09SKV911_SKVSONDA LAMBDA AUDI A3 VW BORA NEW BEETLE
AUDI A3 VW BORA NEW BEETLE 0 258 006 264 13317 06A 906 262BL 06A 906 262 AM
Mag. główny0
00| sonda lambda | sonda lambda |
| Gwarancja | 3 lata gwarancji |
| Ciężar [kg] | 0,16 |
| Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
34388_FEBSONDA LAMBDA AUDI
TT (8N3) 1.8 T 1998.10->2006.06
Mag. główny0
00| sonda lambda | ogrzewana |
| Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 740 |
OSM035_MMASONDA LAMBDA VW
VW, AUDI, SEAT

Mag. główny0
0| Opór [Ohm] | 9 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość [mm] | 721 |
| Długość przewodu [mm] | 721 |
| sonda lambda | ogrzewana |
OSM076_MMASONDA LAMBDA VAG (!)
06A906262BG
114 229_HPSONDA LAMBDA
Mag. główny0
0| Liczba zestyków | 4 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| sonda lambda | sonda planarna |
| sonda lambda | ogrzewana |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Długość przewodu [mm] | 730 |
| Długość całkowita [mm] | 757 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Wymiar gwintu | M 18 |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze złączem przewodów |
| Informacja uzupełniająca | z plastikową podstawą |
| Smarowanie | ze smarowaniem smarem |
| Informacja uzupełniająca | z rurową osłoną termiczną |
| Informacja uzupełniająca | z instrukcją montażu |
| Zestaw pełny |
10-76-0067_VEMSONDA LAMBDA SEAT
INCA (6K9) 1.4 i 1995.11->2003.06
Mag. główny0
0| Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
| Długość [mm] | 730 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 600 |
| Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
| Kolor obudowy | czarny |
| sonda lambda | sonda diagnostyczna |
| Wersja | ZR-PLANAR |
| Strona zabudowy | za katalizatorem |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |