33 10 4126_SWGSONDA LAMBDA
Mag. główny0
sonda lambda | ogrzewana |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 22 |
Liczba przewodów | 6 |
Długość przewodu [mm] | 805 |
Ciężar [kg] | 0,121 |
09SKV169_SKVSONDA LAMBDA
AUDI A3 A4 A5 A6 Q3 Q5 TT SEAT Alhambra Leon SKODA Karoq Octavia III Yeti VW Beetle
Mag. główny0
0
0
sonda lambda | sonda regulacyjna |
Napięcie [V] | 12 |
Strona zabudowy | przed katalizatorem |
Długość przewodu [mm] | 660 |
Liczba zestyków | 5 |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Ciężar [kg] | 0,15 |
Tryb pracy | elektryczny |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
177449_FEBSONDA LAMBDA VW AUDI
Mag. główny0
0
0
sonda lambda | ogrzewana |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 22 |
Liczba przewodów | 6 |
Długość przewodu [mm] | 805 |
Ciężar [kg] | 0,121 |
7.05271.85.0_PIESONDA LAMBDA VAG PORSCHE
A1, A3, A4, A5, A6, A7, A8, Q3, Q5, Q7, R8, TT, CAYENNE, ALHAMBRA, ALTEA, CORDOBA, IBIZA IV, IBIZA V, LEON, TOLEDO III, FABIA, OCTAVIA, ROOMSTER, SUPERB, YETI, AMAROK, CADDY III, CC, CRAFTER, EOS, GOLF PLUS, GOLF V, GOLF VI, JETTA III, JETTA IV, MULTIVAN,
Mag. główny0
0
0
sonda lambda | ogrzewana |
Liczba przewodów | 5 |
Długość przewodu [mm] | 740 |
Strona zabudowy | przed katalizatorem |
625 002_HPSONDA LAMBDA
Mag. główny0
0
sonda lambda | sonda lambda szerokopasmowa |
sonda lambda | sonda regulacyjna |
Strona zabudowy | przed katalizatorem |
Liczba zestyków | 6 |
Długość całkowita [mm] | 520 |
Rozmiar klucza | 22 |
Wymiar gwintu | M 18 |
Skok gwintu [mm] | 1,5 |
Długość gwintu [mm] | 9 |
10-76-0104_VEMSONDA LAMBDA SEAT
ALHAMBRA (7V8, 7V9) 2.0 TDI 1996.04->2010.03
Mag. główny0
0
Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
Liczba przewodów | 5 |
Długość całkowita [mm] | 800 |
Liczba zestyków | 5 |
Liczba połączeń | 6 |
sonda lambda | sonda regulacyjna |
Strona zabudowy | przed katalizatorem |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |