181875_FEBPODUSZKA AMORTYZATORA BMW
Mag. główny0
0
0
Materiał | Guma / metal |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Ciężar [kg] | 0,539 |
Informacja uzupełniająca | bez łożyska kulkowego |
Informacja uzupełniająca | z materiałem mocującym |
38394_FEBPODUSZKA AMORTYZATORA BMW
5 Touring (F11) M 550 d xDrive 2009.02->
Mag. główny0
0
0
Średnica wewnętrzna [mm] | 14 |
Wysokość [mm] | 47 |
Materiał | Aluminium |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Ciężar [kg] | 0,49 |
Informacja uzupełniająca | bez łożyska kulkowego |
uwzględnić informację serwisową |
45957_FEBPODUSZKA AMORTYZATORA BMW
5 Series (F10), 6 Series (F06)
Mag. główny0
0
0
Średnica wewnętrzna [mm] | 13,7 |
Materiał | Guma / metal |
Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
Strona zabudowy | Oś przednia, z prawej |
Ciężar [kg] | 0,495 |
Informacja uzupełniająca | bez łożyska kulkowego |
uwzględnić informację serwisową |
MK390_MONPODUSZKA AMORTYZATORA BMW
5 F07
Mag. główny0
0
0
Informacja uzupełniająca | bez łożyska |
Gwarancja | 5 lat gwarancji |
Ciężar [kg] | 0,516 |
Długość opakowania [cm] | 13,2 |
Szerokość opakowania [cm] | 11 |
Wysokość opakowania [cm] | 10,7 |
20 93 8394_SWGMOCOWANIE AMORTYZATORA
Mag. główny0
Średnica wewnętrzna [mm] | 14 |
Wysokość [mm] | 47 |
Materiał | Aluminium |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Ciężar [kg] | 0,49 |
Informacja uzupełniająca | bez łożyska kulkowego |
33 10 8460_SWGZESTAW NAPRAWCZY, MOCOWANIE AMORTYZATORA
Mag. główny0
Materiał | Guma / metal |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Ciężar [kg] | 0,539 |
Informacja uzupełniająca | z materiałem mocującym |
Informacja uzupełniająca | bez łożyska kulkowego |
TED99025_TEDMOCOWANIE AMORTYZATORA PRZEDNIEGO GÓRNE L=P BMW
BMW SERIES 5 (F10)
Mag. główny0
0
0
Ciężar [kg] | 0,483 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 14 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
wymagana liczba | 2 |
503 049_HPMOCOWANIE AMORTYZATORA
503 849_HPMOCOWANIE AMORTYZATORA
Mag. główny0
0
Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
Strona zabudowy | Oś przednia, z prawej |
Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Łożysko toczne nie jest wymagane |