FT57189_FASPOMPA WODY, CHŁODZENIE SILNIKA

Mag. główny0
0| Tryb pracy | mechaniczne |
| Gwarancja | 5 lat gwarancji |
188474_FEBDODATKOWA POMPA WODY FORD
Mag. główny0
00| Napięcie [V] | 12 |
| Liczba połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,32 |
| uwzględnić informację serwisową |
45680_FEBPOMPA WODY FORD
TRANSIT COURIER Nadwozie pełne 1.0 EcoBoost 2014.02->
Mag. główny0
00| Materiał wirnika pompy wody | Tworzywo sztuczne |
| Materiał uszczelnienia | Guma / metal |
| Materiał | Odlew aluminiowy |
| liczba skrzydeł/łopatek | 6 |
| Ciężar [kg] | 0,69 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| uwzględnić informację serwisową |
PA1247_GRFPOMPA WODY
Mag. główny0
00| Tryb pracy | mechaniczne |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | nie stosować środka uszczelniającego |
| liczba skrzydeł/łopatek | 6 |
| Średnica koła łopatkowego [mm] | 48 |
| Wykonanie pompy wodnej | dla napędu paskiem zębatym |
| Materiał wirnika pompy wody | Metal |
P261_HPUPOMPA WODY, CHŁODZENIE SILNIKA
1760659
Mag. główny1
00| Tryb pracy | mechaniczne |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Materiał uszczelnienia | Metal |
| Informacja uzupełniająca | ze śrubami |
33 11 0736_SWGDODATKOWA POMPA WODY (OBIEG WODY CHŁODZĄCEJ)
Mag. główny0
| Napięcie [V] | 12 |
| Liczba połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,32 |
50 94 5680_SWGPOMPA WODY, CHŁODZENIE SILNIKA
Mag. główny0
| Materiał wirnika pompy wody | Tworzywo sztuczne |
| Materiał uszczelnienia | Guma / metal |
| Materiał | Odlew aluminiowy |
| liczba skrzydeł/łopatek | 6 |
| Ciężar [kg] | 0,69 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| uwzględnić informację serwisową |
304 832_HPPOMPA WODY, CHŁODZENIE SILNIKA
Mag. główny0
0| Tryb pracy | mechaniczne |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Informacja uzupełniająca | ze śrubami |
| Nowa część | |
| niewymagany zwrot starej części | |
| Przestrzegać ilości napełnienia systemu |