053-025-0058_ABATERMOSTAT, PŁYN CHŁODZĄCY
Mag. główny0
0
Temperatura otwarcia [°c] | 80 |
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
053-025-0059_ABATERMOSTAT, PŁYN CHŁODZĄCY
Mag. główny0
0
Temperatura otwarcia [°c] | 87 |
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
104981_FEBTERMOSTAT AUDI
A3 Sportback (8VA, 8VF) 1.4 TFSI 2012.09->
Mag. główny0
0
0
Temperatura otwarcia [°c] | 87 |
średnica zewnętrzna [mm] | 41,8 |
Ciężar [kg] | 0,061 |
Informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
uwzględnić informację serwisową |
106497_FEBPOMPA WODY, CHŁODZENIE SILNIKA
POLO (AW1, BZ1) 1.0 TSI 2017.06->
Mag. główny1
0
0
Materiał wirnika pompy wody | Tworzywo sztuczne |
Materiał uszczelnienia | Guma |
Materiał | Aluminium |
Liczba zębów | 28 |
Informacja uzupełniająca | z termostatem |
liczba skrzydeł/łopatek | 6 |
Ciężar [kg] | 1,53 |
Rodzaj korpusu | z obudową |
dla numeru OE | 04E 121 600 CS |
uwzględnić informację serwisową |
7710237_KAMTERMOSTAT (WKŁAD)
AUDI A1 10-18, A3 12-, SEAT ATECA 16-, IBIZA 08-18, LEON 12-, TOLEDO 12-19, SKODA FABIA 14-, KAROQ 17-, OCTAVIA 12-, RAPID 12-19, VW CADDY 15-, GOLF 12-, PASSAT 14-, POLO 09-
Mag. główny0
0
0
Temperatura otwarcia [°c] | 80 |
30 10 6497_SWGPOMPA WODY, CHŁODZENIE SILNIKA
Mag. główny0
Materiał wirnika pompy wody | Tworzywo sztuczne |
Materiał uszczelnienia | Guma |
Materiał | Aluminium |
Liczba zębów | 28 |
Informacja uzupełniająca | z termostatem |
liczba skrzydeł/łopatek | 6 |
Ciężar [kg] | 1,53 |
Rodzaj korpusu | z obudową |
dla numeru OE | 04E 121 600 CS |
uwzględnić informację serwisową |
116 998_HPTERMOSTAT, PŁYN CHŁODZĄCY
Mag. główny0
0
0
Informacja uzupełniająca | Termostat wbudowany w pompę wodną |
Przestrzegać ilości napełnienia systemu | |
Temperatura otwarcia [°c] | 87 |
Zalecane rozszerzenie naprawy patrz lista dodatków |
638 754_HPTERMOSTAT, PŁYN CHŁODZĄCY
Mag. główny0
0
średnica zewnętrzna [mm] | 41,7 |
Informacja uzupełniająca | Termostat wbudowany w pompę wodną |
Temperatura otwarcia [°c] | 80 |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |