CAL10311ASALTERNATOR

Mag. główny0
0| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
| Ograniczenia producenta | BOSCH |
| ID wykonania wtyczki | CPA0219 |
| Liczba żeber | 6 |
| Ø koła pasowego [mm] | 56 |
| Zacisk | M8 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem |
| Liczba otworów gwintowanych | 2 |
| Liczba otworów do mocowania | 4 |
| Producent | FORD |
535023710_INASPRZĘGŁO ALTERNATORA FORD
FordC-MAX1.6 TDCi, 2.0 TDCi FIESTA Van1.4 TdCi, 1.6 TdCi FIESTA VI1.4 TdCi, 1.6 TdCi FOCUS III1.6 TDCi, 2.0 TDCi GALAXY1.6 TDCi, 2.0 TdCi GRAND C-MAX1.6 TDCi, 2.0 TDCi MONDEO IV1.6 TDCi, 2.0 TdCi S-MAX1.6 TDCi, 2.0 TdCi VolvoC301.6 D2 S40 II1.6 D2 S60 II1
Mag. główny0
00| dla numeru producenta | 920007 |
| Liczba rowków | 6 |
| Rozstaw od pierwszego rowka [mm] | 13 |
| Informacja uzupełniająca | wymagane narzędzie specjalne do montażu |
A3267 (VALEO)_ASPALTERNATOR AS-PL
1704769
Mag. główny0
0| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| dla numeru OE | 439906 |
| Jakość | PREMIUM LINE |
| Nowa część bez kaucji |
A3267(VALEO)_ASPALTERNATOR
Mag. główny0
| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| dla numeru OE | 439906 |
| Jakość | PREMIUM LINE |
| Nowa część bez kaucji |
A3267S_ASPALTERNATOR
Mag. główny0
0| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| dla numeru OE | TG15C186 |
| Jakość | STANDARD LINE |
| Nowa część bez kaucji |
A3344S_ASPALTERNATOR 12V
150A, FORD Fiesta VI 1.4 TDCI/1.6 TDCi (CB1), MAZDA 2 II 1.4 MRZ-CD/1.6 MZ-CD (DE), VOLVO V70 III 1.6 D
Mag. główny0
0| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| dla numeru OE | TG15C103 |
| Jakość | STANDARD LINE |
| Nowa część bez kaucji |
CAL10311GSALTERNATOR

Mag. główny0
| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
| Ograniczenia producenta | BOSCH |
| ID wykonania wtyczki | CPA0219 |
| Liczba żeber | 6 |
| Ø koła pasowego [mm] | 56 |
| Zacisk | M8 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem |
| Liczba otworów gwintowanych | 2 |
| Liczba otworów do mocowania | 4 |
| Producent | FORD |
CAL15462ASALTERNATOR

Mag. główny0
0| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
| Ograniczenia producenta | VALEO |
| ID wykonania wtyczki | CPA0244 |
| Liczba żeber | 6 |
| Ø koła pasowego [mm] | 54 |
| Zacisk | M8 B+ |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem |
| Masa [g] | 7100 |
| Producent | FORD |
| Producent | MAZDA |
CAL15462GSALTERNATOR

Mag. główny0
| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
| Ograniczenia producenta | VALEO |
| ID wykonania wtyczki | CPA0244 |
| Liczba żeber | 6 |
| Ø koła pasowego [mm] | 54 |
| Zacisk | M8 B+ |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem |
| Masa [g] | 7100 |
| Producent | FORD |
| Producent | MAZDA |
11SKV031_SKVKOŁO ALTERNATORA CITROEN PEUGEOT LANCIA FIAT
Mag. główny0
00| Szerokość [mm] | 35 |
| Gwarancja | 3 lata gwarancji |
| Ciężar [kg] | 0,51 |
| Średnica 1 [mm] | 17 |
| Średnica 2 [mm] | 54,6 |
| Liczba żeber | 6 |
| Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
192988_FEBALTERNATOR FORD
S-MAX (WA6) 2.0 TDCi 2006.05->2014.12
Mag. główny0
00| Napięcie [V] | 12 |
| Natężenie prądu [A] | 150 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
| Ø koła pasowego [mm] | 54 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Liczba żeber | 6 |
| dla numeru OE | 1 506 300 |
9XU 358 038-361_HELSPRZĘGŁO ALTERNATORA CITROEN PEUGEOT
CITROEN Berlingo, C2, C3, C4, C5, PEUGEOT 107, 206, 207, 307, 308, 406, 407
Mag. główny0
00| Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 13 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 16 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 59 |
| dla numeru producenta | F-236591.01/.02 |
| dla numeru producenta | F-236591.04/.06 |
| Ograniczenia producenta | Valeo |
| Szerokość [mm] | 41,8 |
| Wymiar gwintu | M16x1,5 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 17 |
| Ø koła pasowego [mm] | 54 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Informacja uzupełniająca | z pokrywą |
| Liczba rowków | 6 |
| Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
LRA03213_LCEALTERNATOR 12V, kaucja: 442,80zł
150A, FORD Fiesta VI 1.4 TDCI/1.6 TDCi (CB1), MAZDA 2 II 1.4 MRZ-CD/1.6 MZ-CD (DE), VOLVO V70 III 1.6 D
Mag. główny0
0| Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
| Wykonanie sieci pokładowej | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną |
| Napięcie [V] | 14 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Ø koła pasowego [mm] | 54 |
| Liczba żeber | 6 |
| Zacisk | M8 B+ |
| Zacisk | CDM Plug 221 |
| ID wykonania wtyczki | 0213 |
| Średnica otworu 1 [mm] | 10 |
| Ciężar netto [kg] | 7,2 |
ESA-FR-008_AJKSPRZĘGŁO JEDNOKIERUNKOWE
Mag. główny0
0| Informacja uzupełniająca | wymagane narzędzie specjalne do montażu |
| Liczba rowków | 6 |
| Rozstaw od pierwszego rowka [mm] | 13 |
439916_VALALTERNATOR

Mag. główny0
| Nowa część bez kaucji | |
| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
| Rodzaj mocowania | Mocowanie 3-punktowe |
| Pozycja / stopień | L 90 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Liczba żeber | 6 |
| Ø koła pasowego [mm] | 55 |
| Zacisk | B+ |
| Ciężar [kg] | 7,63 |
440585_VALALTERNATOR
Mag. główny0
| Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
| Rodzaj mocowania | Mocowanie 3-punktowe |
| Pozycja / stopień | L 90 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Liczba żeber | 6 |
| Ø koła pasowego [mm] | 55 |
| Zacisk | B+ |
| Rozstaw śrub mocujących [mm] | 46 |
| Ciężar [kg] | 7,64 |