368045_VALSONDA LAMBDA
Mag. główny0
0
0
Strona zabudowy | przed katalizatorem |
sonda lambda | sonda planarna |
Liczba zestyków | 4 |
Długość przewodu [mm] | 400 |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
Wymiar gwintu | M18x1,5 |
Ciśnienie załączania [bar] | 4 |
sonda lambda | ogrzewana |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
ADG07092_BLPSONDA LAMBDA HYUNDAI
TOWAR BEZ ZWROTU ! I20 1.2I 2008 ->/ KIA RIO IV 1.2I 2011 ->
Mag. główny0
0
0
sonda lambda | ogrzewana |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
Liczba przewodów | 4 |
Strona zabudowy | przed katalizatorem |
Długość przewodu [mm] | 400 |
Ciężar [kg] | 0,101 |
uwzględnić informację serwisową |
CSN78T18ASSONDA LAMBDA
Mag. główny0
Długość przewodu [mm] | 300 |
Liczba przewodów | 4 |
sonda lambda | sonda regulacyjna |
Producent | HYUNDAI |
Producent | KIA |
CSN78T18GSSONDA LAMBDA
Mag. główny0
Długość przewodu [mm] | 300 |
Liczba przewodów | 4 |
sonda lambda | sonda regulacyjna |
Producent | HYUNDAI |
Producent | KIA |
1.998.254_EPSSONDA LAMBDA HYUNDAI KIA
EQUUS / CENTENNIAL 4.6 V8, i20 I (PB, PBT) 1.2
Mag. główny0
0
Długość przewodu [mm] | 400 |
Liczba przewodów | 4 |
sonda lambda | ogrzewana |
sonda lambda | sonda planarna |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 1.998.235 |
179563_FEBSONDA LAMBDA HYUNDAI
Mag. główny0
0
0
sonda lambda | ogrzewana |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
Liczba przewodów | 4 |
Strona zabudowy | przed katalizatorem |
Długość przewodu [mm] | 400 |
Ciężar [kg] | 0,101 |
33 10 9185_SWGSONDA LAMBDA
Mag. główny0
sonda lambda | ogrzewana |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
Liczba przewodów | 4 |
Strona zabudowy | przed katalizatorem |
Długość przewodu [mm] | 400 |
Ciężar [kg] | 0,101 |
52-76-0007_VEMSONDA LAMBDA HYUNDAI
SONATA III (Y-3) 2.0 i 1993.05->1998.11
Mag. główny0
0
Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
Długość [mm] | 570 |
Liczba zestyków | 4 |
sonda lambda | sonda palcowa |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |