368088_VALSONDA LAMBDA
Mag. główny0
| Strona zabudowy | przed katalizatorem |
| Strona zabudowy | za katalizatorem |
| sonda lambda | sonda planarna |
| Liczba zestyków | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 300 |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| Wymiar gwintu | M18x1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 4 |
| sonda lambda | ogrzewana |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Ciężar [kg] | 0,12 |
1.998.132_EPSSONDA LAMBDA DACIA RENAULT NISSAN
DUSTER 1.6 16V, LOGAN I 1.6 16V , SANDERO I 1.6, ALMERA III 1.6 ,
Mag. główny0
0| Długość przewodu [mm] | 300 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Informacja uzupełniająca | z materiałem mocującym |
| sonda lambda | ogrzewana |
| sonda lambda | sonda planarna |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 1.997.008 |
175929_FEBSONDA LAMBDA OPEL
Mag. główny0
00| sonda lambda | ogrzewana |
| Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 450 |
ESL-RE-010_AJKSONDA LAMBDA
Mag. główny0
0| sonda lambda | sonda planarna |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| sonda lambda | ogrzewana |
| Strona zabudowy | przed katalizatorem |
| Strona zabudowy | za katalizatorem |
| Długość przewodu [mm] | 300 |
| Liczba zestyków | 4 |
33 10 3186_SWGSONDA LAMBDA
Mag. główny0
| sonda lambda | ogrzewana |
| Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 450 |
46-76-0011_VEMSONDA LAMBDA RENAULT
MEGANE I (BA0/1_) 1.4 e (BA0E, BA0V) 1995.08->2004.12
Mag. główny0
0| Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
| Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
| Kolor wtyczki | czarny |
| Liczba przewodów | 4 |
| Kształt obudowy wtyczki | kanciasty |
| dla numeru OE | 77 00 103 504 |
| Długość przewodu [mm] | 115 |
| Liczba zestyków | 4 |
| Długość [mm] | 250 |
| Liczba połączeń | 4 |
| sonda lambda | sonda diagnostyczna |
| Strona zabudowy | za katalizatorem |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |